خبرگزاری کار ایران

نماینده مدیرکل راه و شهرسازی فارس خبرداد؛

شناسایی ۵۱۷ مشاور املاک فاقد مجوز در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۷۰۴

نماینده مدیرکل راه و شهرسازی فارس و عضو کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات استان گفت: تاکنون ۵۱۷ واحد صنفی مشاور املاک فاقد مجوز قانونی در شیراز شناسایی شده‌ است.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی عبداللهی امروز چهارشنبه ۱۴ تیر افزود: براساس مصوبات شورای‌عالی مسکن کشور پلمب مشاور املاک فاقد مجوز در دستور کار است.

وی در خصوص دریافت کمیسیون‌های نامتعارف متذکر شد: مشاورین املاکی که خارج از تعرفه کمیسیون دریافت کنند، به پرداخت جرائم سنگین، محکوم خواهند شد.

عبداللهی ادامه داد: شهروندان می‌توانند مشاوران املاک متخلف که کمیسیون اضافه دریافت می‌کنند را به تعزیرات یا راه و شهرسازی معرفی کنند.

وی اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی در راستای مبارزه با دلالان سودجو و سوداگران بازار مسکن که بازار خرید و فروش و اجاره بهاء مسکن را تحت تاثیر گرانی قرار داده‌اند مشاوران املاکی که فاقد مجوز کسب و کار هستند را پلمب خواهد کرد.

عبداللهی همچنین از تشکیل کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات در استان خبر داد و گفت: یک کارگروه با عنوان کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات در فارس به ریاست استاندار و دبیر شورای راه و شهرسازی تشکیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز