خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر؛

تیم فوتبال شمس آذر قزوین ۲ بازیکن را خرید

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۰۳۱

مدیرعامل باشگاه فوتبال شمس آذر از پیوستن مصطفی احمدی بازبکن فصل پیش آلومینیوم اراک و سعید کریمی بازیکن فصل قبل ملوان انزلی که در پست هافبک بازی می‌کنند به این تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، شهاب زندی با اعلام این خبر گفت: قرارداد مصطفی احمدی با شمس آذر یک‌ساله بسته شده است.

مدیرعامل باشگاه فوتبال شمس آذر اضافه کرد: احمدی علاوه بر آلومینیوم اراک، سابقه بازی در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، سیاه جامگان، شهرداری تبریر و گسترش فولاد را نیز دارد.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین گفت: احمدی که در سه فصل گذشته با پیراهن آلومینیوم اراک به میدان رفته بود را با هدف تقویت خط میانی و دفاعی به خدمت گرفتیم.

زندی همچنین گفت: با سعید کریمی بازیکن خط میانی فصل گذشته ملوان بندر انزلی قرارداد منعقد و این فوتبالیست نیز له عضویت شمس آذر قزوین پیوست.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر گفت: قرارداد کریمی که سابقه بازی در تیم نفت مسجد سلیمان را نیز دارد با شمس آذر یک ساله است.

تیم شمس آذر قزوین امسال نخستین حضور خود را در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تجربه خواهد کرد.

شمس آذر فصل پیش با کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته یک به همراه استقلال خوزستان که مقام نایب قهرمانی را کسب کرد به لیگ برتر صعود پیدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز