خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کل ثبت احوال آذربایجان غربی:

دستگاه‌ها برای ارائه خدمات به شهروندان آخرین نشانی افراد را از ثبت احوال استعلام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۱۴۲

مدیر کل کل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: از سال‌جاری تمامی دستگاه‌های اجرایی با ارتباط به پایگاه سازمان ثبت احوال کشور موظفند آخرین استعلام نشانی افراد برای ارائه خدمات را از سازمان ثبت احول استعلام و دریافت کنند.

سعید احمدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: مطابق قانون سال ۱۴۰۲چنانچه نشانی محل سکونت هر یک از هموطنان تغییر یا ثبت نشده باشد، باید به منظور تسهیل در این امر و کاهش رفت و آمدها و جلوگیری از مشکلات در ارائه خدمات در آینده نشانی جدید خود را در سامانه تغییر نشانی در پایگاه اطلاع رسانی ثبت احوال ثبت کنند.

وی بیان کرد:تمامی افرادی که آدرس محل سکونتشان تغییر کرده است باید ظرف مدت ۲۰ روز به سامانه سهیم به نشانی www.sabteahval.ir و یا sahim.sabteahval.ir مراجعه و مراحل مربوط به تغییر نشانی خود را از این طریق انجام دهند تا از هرگونه مشکل احتمالی در ارائه خدمات به آنها جلوگیری شود.

مدیر کل کل ثبت احوال آذربایجان غربی تصریح کرد: از سال‌جاری تمامی دستگاه‌های اجرایی با ارتباط به پایگاه سازمان ثبت احوال کشور موظفند آخرین استعلام نشانی افراد برای ارائه خدمات را از سازمان ثبت احول استعلام و دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز