خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

بررسی روزانه بازرسان از نانوایی‌های سطح شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۰۳۰

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت گفت: هر روزه بازرسان از نانوایی‌های سطح شهر حاضر شده و موارد مختلفی از جمله کیفیت، بهداشت و کمیت را مورد بررسی قرار می‌دهند.

مجید محمد نژاد در گفت وگو با ایلنا از رشت در خصوص نظارت بر کنترل کیفیت نان و نانوایی‌ها اعلام کرد: یقینا نظارت به صورت روزانه در حال انجام است هر چند پس از نصب دستگاه‌های نانینو در نانوایی‌ها امکان نظارت بیشتر و جامع‌تر فراهم شده، اما برای نظارت بر کیفیت نان نیاز به حضور فیزیکی بازرسان است.

وی گفت: هر روزه بازرسان در نانوایی‌های سطح شهر حاضر شده و موارد مختلفی از جمله کیفیت، بهداشت و کمیت را مورد بررسی قرار می‌دهند.

محمد نژاد ب ابیان اینکه کیفیت نان به عوامل مختلفی بستگی دارد افزود: کیفیت آرد، خمیر مایه، آب، خمیر گیر ماهر، دستگاه پخت نان و غیره همگی از عوامل مهم در تعیین کیفیت نان می‌باشند.

وی ادامه داد: در خصوص تعطیلی‌های غیرمجاز به ویژه در روزهای جمعه و ایام تعطیل بازرسی ادامه دار در حال انجام است.

وی تاکید کرد: بعد از هر روز تعطیل واحدهایی که اقدام به تعطیلی خودسرانه و غیرمجاز کرده‌اند با تشکیل پرونده به تعزیرات معرفی می‌شوند که امیدواریم با ادامه روند بازرسی تعداد تعطیلی‌های غیرمجاز به صفر نزدیک و نزدیکتر شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت تصریح کرد: ابزارهای نظارتی با راه اندازی سامانه نانینو امکان نظارت بهتر و کامل‌تری را فراهم کرده‌اند، از جمله تطبیق میزان آرد خریداری شده با تعداد نان پخت شده در بازه زمانی دلخواه رصد و پایش چگونگی فروش نان و تراکنش‌های نامتعارف و پایش ساعت کار.

وی خاطرنشان کرد: علاوه براین موارد، حضور بازرسان در واحدهای خبازی و اعمال نظارت بر کیفیت، کمیت، بهداشت و رضایت مشتری از جمله اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز