خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

مدیران نسبت به کاهش دغدغه سرمایه گذاران تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۳۰۸

استاندار فارس گفت: سرمایه گذاری همواره با چالش هایی مواجه است که مسئولین و مدیران می‌بایست با تدبیر نسبت به کاهش دغدغه سرمایه گذاران و صاحبان صنایع و سرمایه تلاش کنند.

به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه ظهر امروز در ادامه دیدارهای بی واسطه خود با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، در قرارگاه جهادی سرمایه گذاری کوثر میزبان چند نفر از فعالان اقتصادی بود.

استاندار فارس به بازارهای متنوع و منافع موجود برای سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: شیوه‌های مختلفی برای سرمایه گذاری و کسب منفعت وجود دارد؛ همواره بر حمایت از سرمایه گذارانی که در راستای ایجاد اشتغال و افزایش تولید گام برمی دارند تاکید داریم.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری همواره با چالش هایی مواجه است که مسئولین و مدیران می بایست با تدبیر نسبت به کاهش دغدغه سرمایه گذاران و صاحبان صنایع و سرمایه تلاش کنند و زمینه ورود به بازارهای فرااستانی را فراهم کنند.

وی مسائل و مشکلات اغلب سرمایه گذاران را به دو دسته استانی و ملی تقسیم بندی کرد و اظهار داشت: بنا به سهم خود وظیفه داریم نسبت به حل مسائل و مشکلات درون استانی ایشان تلاش کنیم و همچنین در سطح ملی خواستار رفع سایر موانع خواهیم بود.

ایمانیه بر ضرورت جلوگیری از تعطیل شدن بنگاه های اقتصادی تاکید کرد و اظهار داشت: در کنار ایجاد بنگاه های اقتصادی جدید می بایست از تعطیل شدن فعالیت های اقتصادی جلوگیری کرد؛ یکی از مشکلات عمده و مهم صاحبان صنایع مباحث مالی است که با تغییر استراتژی های سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی می توان آن‌را حل کرد. سرمایه گذاران نباید فقط به وام از بانک اکتفا کنند بلکه از راه های دیگر تامین سرمایه نیز باید استفاده کنند.

وی در پاسخ به یکی از سرمایه گذاران کشت شیرین بیان، از آمادگی مدیریت استان برای تخصیص زمین مورد نیاز خبر داد و گفت: فارس از دیرباز در زمینه گیاهان دارویی فعالیت داشته است؛ آمادگی داریم برای توسعه و گسترش فعالیت های مرتبط با این حوزه با سرمایه گذاران همکاری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز