خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان تاکید کرد:

افتتاح آزادراه شیراز اصفهان بدون تکمیل قطعه 7 معنا ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۹۸۲

نماینده شیراز و زرقان در مجلس، افتتاح آزادراه شیراز - اصفهان بدون تکمیل قطعه 7 را بی معنا دانست.

به گزارش ایلنا، ابراهیم عزیزی در حاشیه بازدید سردار طلایی نیک معاون وزیر دفاع از آزاد راه شیراز اصفهان، ضمن تقدیر از مدیران استان که در روند احداث آن تلاش‌های بسیاری کرده‌اند، تعجیل در افتتاح این پروژه بدون تکمیل قطعه 7 را اشتباهی محرز و خطایی بزرگ برشمرد و گفت: ضمن تشکر از مسئولان وزارت دفاع که برای تکمیل آزاد راه، عزمی جدی دارند، باید این واقعیت را بپذیریم که تعجیل در افتتاح این پروژه بدون رعایت استانداردهای لازم، خطرات بسیاری را متوجه مردم می‌کند.

وی افزود: ما می‌توانیم در سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان فارس، آزاد راه شیراز- اصفهان را افتتاح تا آن را به نام خود ثبت کنیم؛ اما به چه قیمتی؟ به قیمت جان مردم؟! به اعتقاد بنده این کار بی معنا است.

عزیزی تصریح کرد: قطعه 7 آزاد راه شیراز-اصفهان حتما باید با رعایت استانداردهای آن همچون علائم راهنمایی و رانندگی، گاردریل‌ها، روشنایی و هر آنچه برای ایمنی یک جاده نیاز است، تکمیل شود تا بتوانیم آن را به بهره‌برداری برسانیم.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: مدیران استان نیز در افتتاح این پروژه نباید عجله کرده و فکر کنند این کار به سودمند است چراکه حفظ جان مردم در اولویت است نه یک افتتاح نمایشی.

عزیزی با بیان اینکه هشداراهای لازم را در خصوص افتتاح عجولانه این آزادراه به مسئولان گوشزد کرده‌ایم، گفت: مردم یک آزاد راه ایمن و استاندارد با ورودی مناسب به شهر شیراز، انتظار دارند و این خواسته برحقی است.

آزادراه شیراز اصفهان یکی از پروژه‌های بزرگ آزاد راهی کشور در 7 قطعه است که حدودا یک دهه احداث آن به طول انجامید. هم اکنون شش قطعه از این آزاد راه تکمیل شده و قطعه 7 آن همچنان ناقص است و برخی نیز اصرار به افتتاح آن در سفر آتی رئیس جمهور به استان فارس را دارند که با توجه به کاستی‌های موجود، خطرات جانی و مالی بسیاری را متوجه مردم خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز