خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج:

برخی ادارات دولتی در کهگیلویه و بویراحمد مانع اجرای طرح های هزار میلیارد تومانی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۰۳۳

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از موانع ایجاد شده مسیر توسعه این استان از سوی برخی ادارات دولتی، اظهار داشت: گاهی خود دستگاهی که باید همراهی کند، مانع اجرای طرح ها است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدعلی ملک حسینی" در نشست رسانه‌ای به مناسبت هفته قوه قضائیه در محل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طرح های سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه گردشگری در این استان، خاطرنشان کرد: در چند طرح مهم اگر ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضا ورود نمی کرد چند سرمایه گذاری بزرگ و مهم بیش از هزار میلیارد تومانی سال‌های آینده را از دست می دادیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر حفظ آبروی مدیران در هنگام رسیدگی پرونده تخلفی آنها، خاطرنشان کرد: پرونده تخلفات مدیران با حفظ آبروی افراد بدقت رسیدگی می شود.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گاهی ممکن است مدیری در مجموع مدیر خوبی باشد ولی تخلفی هم کرده است که قانون در ارتباط با این مدیر متخلف می‌گوید با این فرد فقط به اندازه تخلفش برخورد باید شود.

ملک حسینی بدون اشاره به نام فرد یا افرادی، ادامه داد: عده ای می خواهند از قوه قضائیه سوء استفاده سیاسی کنند و گاها مدیری یک تخلف کرده ولی انواع برچسپ ها را به این فرد می زنند در حالیکه قوه قضاییه فارغ از این بداخلاقی ها به تخلف این مدیر در حد همان تخلف رسیدگی می کند.

وی افزود: در برخی اوقات، مدیری مُتخلف شناخته می شود ولی بعد از آن تبرئه شده، بنابراین حفظ آبروی افراد بسیار مهم است.

ایجاد اشتغال پایدار وظیفه شورای شهر است

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج در خصوص مشکلات شهرداری یاسوج هم یادآورشد: در خصوص مشکلات شهرداری با مطالبات کارگری و مطالبات پیمانکار مواجه بودیم.

ملک حسینی با تشریح آنچه برای پیمانکار و شهرداری یاسوج در این پرونده رخ داده است، اظهارداشت: پیمانکار از شهرداری شکایت می کرد و مطالبه داشت، ابتدا باید حساب شهرداری را می بستیم، از طرفی کارگران شهرداری هشت ماه حقوق نگرفته بودند و ما می بایست این موضوع را مدیریت می کردیم.

وی با بیان اینکه باید این موضوع آسیب شناسی شود، تصریح کرد: نقش شورای شهر چیست؟ ایجاد اشتغال پایدار وظیفه شورای شهر است و به همین خاطر است که معتقدیم حضور آگاهانه مردم در انتخابات باید با مطالبه گری شکل بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز