خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا عنوان شد؛

سارقان در نوروز کهگیلویه و بویراحمد به مرخصی نمی روند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۷۵۷

دادستان عمومی و انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که سارقان خُرد و سابقه دار در تعطیلات نوروزی امسال به مرخصی نخواهند رفت.

"سیدعلی ملک‌حسینی" در گفت‌‌ و گو با ایلنا از یاسوج گفت: سارقان خُرد استان کهگیلویه و بویراحمد، تعطیلات نوروزی امسال را در زندان سپری خواهند کرد و به سارقین سابقه‌دار هم اجازه مرخصی داده نمی شود.

وی با بیان اینکه، امنیت در مناطق مختلف استان حُکمفرما و ناامنی وجود ندارد، اظهارداشت: دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی نظارت و اِشرافیت کامل نسبت به موضوعات احتمالی آسیب زا را داشته و از سویی، دادسراهای شهرستان‌ها هم برای تعطیلات نوروزی، کِشیک‌ها خود را برای انجام امورات مرتبط مُعین و مشخص کرده‌اند.

این مقام دستگاه قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجازات مُجرمان در ایام عید نوروز با قاطعیت تمام اجرا و امیدواریم شاهد وقوع تخلف و جُرمی در این ایام در استان نباشیم.

ملک حسینی در پاسخ به این سئوال که برای چهارشنبه سوری پیش رو، آیا برنامه ای از سوی نهادهای قضایی و انتظامی پیش بینی شده است یا خیر، هم ادامه داد: با حضور نیروی انتظامی، شهرداری یاسوج و دیگر ارگان‌ها، موضوع بازار شب عید، برگزاری نمایشگاه و همچنین چهارشنبه آخر سال از طریق جلسات مختلفی با معاونت پیشگیری از وقوع جُرم دادگستری دنبال شد و در این جلسات برنامه‌های مختلفی برای این موضوعات پیش‌بینی شده است.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی‌ انتظامی برای برنامه‌ چهارشنبه آخر سال برنامه های ویژه ای دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز