خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات فارس تاکید کرد؛

در پاسداری از آرا مردم در انتخابات با کسی تعارف نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۷۶۷

مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس و دبیر ستاد انتخابات استان، با اشاره به اینکه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت، چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخابات است، عنوان کرد: انتخابات پیش رو در فارس با محوریت راهبردهای تعیین شده از سوی رهبری در کمال سلامت و امنیت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، جواد قناعتی با اشاره به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، مبنی بر بی طرفی ارکان مختلف دولت در برگزاری انتخابات و پیشگیری از هر گونه استفاده نامتعارف از ظرفیت‌های دولتی به نفع کاندیداهای احتمالی ضمن اعلام حمایت کامل از این بخشنامه و مواضع رئیس ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: همه مجریان برگزاری انتخابات در فارس خود را متعهد به برگزاری انتخاباتی سالم و امن، با رقابت جامع و مشارکت بالا می‌دانند و حفظ امنیت و سلامت انتخابات را در رأس وظایف خود قرار داده‌اند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، با تاکید بر اینکه پاسدار آراء مردم عزیزمان هستیم به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رأی مردم حق الناس است و در حراست و پاسداری از آن، اجازه عبور از قانون را به هیچ احدی نخواهیم داد.

دبیر ستاد انتخابات استان فارس گفت: مردم فهیم فارس، یقین داشته باشند که امانت‌دار آرا آنهائیم و برای حفظ سلامت و امنیت انتخابات با تمام توان در صحنه حاضر هستیم و از هیچ گونه خطایی چشم پوشی نخواهیم کرد.

وی از همه اعضا ستاد انتخابات استان، فرمانداران، بخشداران و همه دست‌اندرکاران این حوزه خواست با قاطعیت امور مربوط به برگزاری انتخابات را دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز