خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

فرآیند اجرایی نخستین شهرک تخصصی صنایع دستی کشور در شیراز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۴۶۸

مدیر عامل شرکت شهرک ‌های صنعتی فارس از آغاز فرآیند اجرایی نخستین شهرک تخصصی صنایع دستی کشور در شیراز خبر داد و گفت: این شهرک تخصصی در اراضی به مساحت 40 هکتار در شمال غرب شیراز ایجاد می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید مصطفی هاشمی در بازدید از اراضی ناحیه تخصصی صنایع دستی گفت: این ناحیه در اراضی نزدیک به شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس احداث و راه اندازی  می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد شهرک تخصصی صنایع دستی دارای مصوبه از هیات وزیران است گفت: با موافقت کارگروه امور زیربنایی استانداری فارس، ایجاد این شهرک تخصصی وارد فرآیند اجرایی شده و در برنامه‌های اولویت دار این شرکت قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با قدردانی از حمایت‌های استاندار فارس و فرماندار شیراز و نیز همراهی نمایندگان شیراز در مجلس در زمینه تسریع در تملک اراضی و عملیات اجرایی شهرک صنعتی تخصصی صنایع دستی گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان بتوانیم این شهرک صنعتی را آماده واگذاری به متقاضیان کنیم.

هاشمی افزود:هم اکنون مراحل نقشه برداری طرح در حال انجام است و پس از آن بر اساس برنامه زمان بندی نسبت به ایجاد و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز اقدام می‌شود.
وی تاکید کرد:منابع مالی و اعتبارات ایجادزیرساخت های این شهرک تخصصی تامین شده و باهمکاری سایر دستگاه های خدمات رسان  عملیات اجرایی تسریع می یابد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک تخصصی صنایع دستی به دلیل نوع کار، از لحاظ رده بندی زیست محیطی جزء صنایع پاک و غیر آلاینده محسوب می‌شود گفت: طراحی کارگاه‌ها در شهرک صنایع دستی  بگونه‌ای انجام می‌شود که هم بخش تولید و هم نمایشگاهی و فروش در هر کارگاه در نظر گرفته شود.

هاشمی با اشاره به جایگاه شیراز و استان فارس در صنایع دستی و گردشگری گفت: راه اندازی این شهرک تخصصی بستر مناسبی برای رونق بیشتر فعالیت‌ها در حوزه صنایع‌دستی  و ایجاد اشتغال پایدار در این بخش فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز