خبرگزاری کار ایران

در سال جاری محقق می‌شود:

۱۵ پروژه در گیلان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۱۱۵

مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از پروژه در حال احداث پست 230/63 کیلوولت غرب رشت بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اعلام این خبر گفت: با بهره‌برداری برداری از این پروژه ها در بخش پست و خط، شاهد پایداری بیش از پیش شبکه برق استان گیلان خواهیم بود.

داراب زاده با اشاره به روند اجرای پروژه خط چهار مداره رشت-انزلی- پره سر گفت: این پروژه در برهه کنونی و در شرایط ناترازی تولید با مصرف، بسیار حساس و حیاتی است چرا که می تواند به رفع حبس تولید نیروگاه پره سر کمک کند.

وی افزود: با توجه اهمیت این پروژه ملی و زیر بنایی، اجرای این پروژه به علت عبور از زمین های کشاورزی، شالیزار و باغات صنوبر و وجود معارضین متعدد به کندی پیش می رود و انتظار می رود با مساعدت مراجع ذیربط قضایی و انتظامی و همکاری و همدلی دستگاه‌های مختلف، این پروژه با سرعت بیشتری اجرا شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با توجه به شرایط بسیار سخت کار در استان گیلان، به علت کم بودن تعداد ایام کاری به علت فصول کشاورزی و بارندگی های مکرر، رتبه سوم کشور از نظر تراکم جمعیت و رتبه چهارم از لحاظ پرباری شبکه برق، ارزش بالای زمین در استان، کمبود مصالح و گران تر بودن مصالح نسبت به استان های مجاور و ... انتطار می‌رود در تخصیص منابع مالی به دستگاه ها، شرایط منحصر به فرد شرکت برق منطقه ای گیلان لحاظ شود.

وی افزود: با توجه به اینکه موتور محرکه بسیاری از فعالیت ها، صنعت برق است و با لحاظ اینکه عموم مردم و تمامی ادارات، شرکت ها، دستگاه های دولتی و غیر دولتی از مواهب انرژی برق بهره مند می شوند، انتظار می رود دستگاه های اجرایی و مخصوصا شهرداریها و بانک‌ها همکاری و تعامل مطلوبتر و بیشتری با شرکت برق منطقه ای گیلان در اجرای پروژه‌ها داشته باشند.

مسعود کاظمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: از خدمات، پیگیری ها و تلاش جهادگونه مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان و همکارانشان در راستای اجرای پروژه های بزرگ ملی و استانی نهایت قدردانی را دارم.

وی افزود: با توجه به پروژه های بزرگ و مهم شرکت برق منطقه ای گیلان، انتظار می رود این خدمات بزرگ و ارزنده به نحو شایسته ای به مردم شریف استان اطلاع رسانی شود و امید را در دل مردم عزیز استان زنده نگهداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: پیگیری‌های لازم در راستای همکاری بیشتر، بانک‌ها، شرکت‌ها، ادارات و ... جهت همکاری مطلوبتر با شرکت برق منطقه‌ای گیلان انجام خواهد شد تا پروژه‌ها در اسرع وقت به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز