خبرگزاری کار ایران

یک مسئول انتظامی خبر داد؛

۸۲۷ کیلوگرم کواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۷۰۷

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۸۲۷ کیلوگرم انواع مواد افیونی و دستگیری سه سوداگر مرگ در عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های مهرستان و ایرانشهر سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر قاچاق مواد مخدر در مناطقی از شمال و جنوب استان به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی ایرانشهر و مهرستان در جنوب و مناطق حاشیه‌ای شهرستان زاهدان در شمال استان شناسایی و ماموران انتظامی به صورت هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند طرح مهار موفق شدند محموله های مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان، سه سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروهای آنها و محل حضور قاچاقچیان مقدار ۸۲۷ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل ۷۵۵ کیلوگرم تریاک و ۷۲ کیلو و ۹۵۰ گرم شیشه کشف و در این رابطه نیز چهار دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز