خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس خبرداد؛

واگذاری اراضی شهرک صنعتی دارویی بیضا در هفته دولت / ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار صرف اجرای زیرساخت های شهرک دارویی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۶۶۰

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از برنامه این شرکت برای آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی دارویی بیضا در هفته دولت در شهریورماه امسال خبر داد و گفت:مراحل ایجاد زیرساخت ها در این شهرک صنعتی شتاب گرفته است.

به گزارش ایلنا، سید مصطفی هاشمی در بازدید از عملیات اجرایی طرح های زیرساختی این شهرک صنعتی گفت:هم اکنون عملیات اجرایی طرح های زیرسازی و خط انتقال برق با اعتبار 520میلیارد ریال در حال انجام است و طرح شبکه داخلی فاضلاب فاز اول نیز با اعتبار 150میلیارد به پایان رسیده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح خط انتقال برق شهرک صنعتی دارویی بیضا گفت:این خط دومداره با اعتبار 170میلیارد ریال باظرفیت حدود 12مگاوات برق به طول 11کیلومتر از پست برق بیضا تا شهرک صنعتی در مرحله اجرا قراردارد که با بهره برداری از آن برق این شهرک صنعتی تامین می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود:در زمینه تامین آب نیز انشعاب آب به میزان 10لیتر برثانیه با اعتبار 150میلیارد ریال خریداری شده است گفت: اجرای خط انتقال آب ازمحل انشعاب تا شهرک صنعتی نیز در برنامه کاری قرارگرفته است.

وی تصریح کرد:با احتساب اعتبارات فعلی طرح های در دست اجرا تاکنون افزون بر ۸۲۰میلیارد ریال اعتبار برای زیرساخت های این شهرک صنعتی اختصاص یافته است.

هاشمی بر تسریع در عملیات اجرایی طرح های زیرساختی با هدف آماده سازی شهرک صنعتی برای واگذاری به متقاضیان تاکید کرد .

وی افزود:این شهرک صنعتی در فاز اول در زمینی به مساحت ۱۸۰ هکتار ایجاد شده که در فازهای توسعه مساحت آن افزایش می یابد.

 مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس افزود: شهرک صنعتی دارویی از مصوبات هیئت دولت است که در آن بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر خواهند شد که پیش بینی می شود در این واحدها برای افزون بر 5 هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد شود.

 وی با بیان اینکه رویکرد اصلی ایجاد این شهرک صنعتی ، استقرار صنایع مرتبط با دارویی و تجهیزات پزشکی و نیز فراوری گیاهان دارویی است، گفت :در برخی از زون های این شهرک نیز سایر واحدها بر اساس ضوابط استقرار واحدهای صنعتی،مستقر خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه باتوجه به تکمیل شهرک های صنعتی شیراز و فاصله نزدیک شهرک صنعتی دارویی بیضا به مرکز استان، این شهرک صنعتی از گزینه‌های سرریز جذب سرمایه گذاری شیراز است گفت:نزدیکی به آزادراه شیراز_ اصفهان،امکان استقرار صنایع بزرگ ،کوچک و متوسط و نیز امکان اجرای طرح های توسعه ای از مزایای شهرک صنعتی دارویی بیضا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز