خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

حمایت از ایجاد شهرک‌های صنعتی تولید دارو در کرمانشاه در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۸۰

در دیدار جمعی از شرکت‌های دانش ‌بنیان و فعالان عرصه تولید دارو در استان به اهمیت تولیدات مبتنی بر دانش تأکید شد.

استاندار کرمانشاه بر حمایت از شهرک‌‌های صنعتی تولید دارو در استان کرمانشاه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی ‌بابادی در دیدار جمعی از شرکت‌های دانش ‌بنیان و فعالان عرصه تولید دارو در استان براهمیت تولیدات مبتنی به دانش تأکید کرد.

وی افزود: هر تولید و فعالیتی که براساس پژوهش و دانش باشد مطمئناً موفق خواهد شد و از این‌ رو شرکت‌های دانش‌ بنیان برای استان از اهمیت بالایی برخوردارند.

استاندار کرمانشاه مشکلات موجود در زمینه تولید دارو در استان را قابل حل دانست و گفت: یکی از مزایای ارتباط دانشگاه و صنعت شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهایی در راستای حل آن ها خواهد بود که خوشبختانه ارتباط این دو حوزه در استان روند خوب و امیدوارکننده ‌ای داشته است.

رضایی ‌بابادی به حمایت‌های دولت در حوزه سلامت نیز اشاره کرد و پیشنهاد داد که یک شهرک صنعتی تولید دارو و تجهیزات پزشکی در استان ایجاد شود.

وی اظهار کرد: دولت حاضر است که زمین و تسهیلات ارزان را در اختیار متقاضیان قرار دهد و با این کار هم می ‌توانیم به پایلوت تولید دارو در منطقه تبدیل و هم زمینه ایجاد اشتغال را فراهم آوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز