خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

تکذیب شهرک سازی در پارک ملی بوجاق

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۲۷۰

مرتضی عاطفی شهردار کیاشهر گفت: هرگونه تصرف، شهرک‌سازی و واگذاری در پارک ملی بوجاق شایعه‌ای بیش نیست و این شایعات را تکذیب می‌کنم.

 احسان باقری پور رئیس اداره پارک ملی خشکی - دریایی بوجاق کیاشهر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از رشت اظهار داشت: باتوجه‌به برخی شایعات در فضای مجازی و برخی اهالی بخش کیاشهر مبنی بر واگذاری زمین، بحث تصرف و شهرک‌سازی در حوزه پارک ملی بوجاق این شایعات را صراحتاٌ تکذیب می‌کنیم.

باقری پور در ادامه افزود: همکاران ما باتوجه‌به فعالیت دو پاسگاه شبانه‌روزی سفیدرود و بوجاق به‌صورت شبانه‌روزی در منطقه حضور دارند و مواردی این چنینی صورت‌مجلس خواهد شد.

وی با بیان اینکه دراسرع‌وقت به گزارش‌ها رسیدگی می‌کنیم، افزود: همچنین پرونده‌ها را به مراجع قضایی معرفی کرده و تقاضای رسیدگی خواهیم داشت.

باقری پور در خصوص بحث تصرف زمین‌های پارک ملی بوجاق تصریح کرد: در طول ماه گذشته فقط یک مورد این‌چنینی مواجه شدیم که دراسرع‌وقت به مراجع قضایی معرفی شد و دستور قلع‌وقمع از طرف دستگاه قضا صادر  شد.

وی در خاتمه تأکید کرد: در خصوص واگذاری زمین در مناطق چهارگانه به ویژه پارک ملی بوجاق به شخص یا سازمانی هیچ‌گونه ضوابطی نداریم و این مناطق جز سرمایه ملی محسوب می‌شوند.

مرتضی عاطفی شهردار کیاشهر نیز دراین‌خصوص گفت:  هرگونه تصرف، شهرک‌سازی و واگذاری در پارک ملی بوجاق شایعه‌ای بیش نیست و این شایعات را تکذیب می‌کنم.

وی در ادامه افزود:محیط‌زیست متعلق به مردم است و باید به‌وسیله خود آنها اداره شود.

عاطفی با بیان اینکه پارک ملی بوجاق دارای پتانسیل بالای گردشگری است، افزود: توقع داریم برای  برخورداری مردم از تمامی جاذبه‌های گردشگری پارک ملی بوجاق و کیاشهر، طرح تفضیلی تصویب شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز