خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

یک‌هزار و 100 فروشگاه قزوین به سامانه کالابرگ الکترونیک متصل هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۷۲۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تاکنون یک‌هزار و ۱۰۰ فروشگاه در سطح استان به شبکه توزیع کالابرگ الکترونیک متصل شده‌اند و سیاست و تدبیر ما اتصال فروشگاه‌های خرد و روستایی است.

به گزارش ایلنا، عین اله کشاورز ترک گفت: هم اکنون ۹۰ درصد از جمعیت استان قزوین در دهک‌های یک تا ۹ درآمدی قرار دارند و ۱۰ درصد دیگر نیز شامل دهک‌های ۹ گانه نیستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به اینکه تمامی دهک‌های ۹ گانه می‌توانند یارانه خود را در قالب کالا برگ‌های الکترونیکی هزینه و مصرف کنند، تصریح کرد: البته با این تفاوت که مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی در صورت خرید ۸۰ درصدی از یارانه‌های خود در قالب کالابرگ می‌توانند از افزایش ۲۰ درصدی خرید کالا نیز بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به رشد ۲۰ درصدی یارانه‌های سه دهک اول در قالب طرح کالا برگ، اضافه کرد: این طرح از ۱۳ خرداد ماه سال جاری به صورت ملی در استان قزوین همزمان با سراسر کشور عملیاتی شده است.

این مسئول ادامه داد: در مرحله نخست افراد و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی که در سه دهک اول قرار دارند می‌توانند با خرید 3 میلیون و ۲۰۰ هزار ریال از یارانه خود از افزایش ۸۰۰ هزار ریالی خرید بهره‌مند شوند.

کشاورز ترک یادآور شد: ۱۱ قلم کالاهای اساسی شامل روغن، برنج، پنیر، شیر، ماست، مرغ، گوشت قرمز منجمد، حبوبات، ماکارونی، تخم مرغ، شکر و قند در مرحله خرید این طرح قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز