خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور:

اطمینان نسبی در احیای دریاچه ارومیه حاصل شده است/ آنچه که در کشور اتفاق می‌افتد تولید و اشتغال است / به‌رغم تحریم ها تجارت ایران رکورد زده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۵۹۵

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت: در بحث احیای دریاچه ارومیه، به لطف خدا می‌توان اطمینان نسبی گرفت و گام های بزرگی برای احیای دریاچه برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر خود به آذربایجان شرقی در محوطه تاریخی ارک تبریز در جمع پرشور مردم با بیان اینکه تمام افتخار من این است که خادم مردم هستم گفت: تمام جوانان و مردمی که در این محوطه هستند به نظام اسلامی، ادعای احترام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری امید و ایمان رمز شکست دشمنان نظام اسلامی است، گفت: حضور شما مردم و جوانان انقلابی و آینده ساز در این مجامع بسیار امیدبخش است.

اطمینان نسبی در احیای دریاچه ارومیه حاصل شده است/ آنچه که در کشور اتفاق می‌افتد تولید و اشتغال است / به‌رغم تحریم ها تجارت ایران رکورد زده است

رئیسی با تاکید بر اینکه، هویت مردم آذربایجان دین مداری و اسلام مداری است، اذعان داشت: در دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت مردم تبریز در تیپ ها و لشگرهای مختلف نشان از علاقه هموطنان فهیم و شهید پرور این شهر به نظام داشت.

سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: در اغتتشات اخیر مردم آذربایجان دشمن را ناامید کردند، رهبری فرمودند که کشور در حال پیشرفت است و حتی دشمن به شکست تحریم‌ها اذعان دارند و امروز مردم ما در اکثر عرصه‌ها دشمن را شکست دادند.

رئیس جمهور ایران، با اشاره به افتتاح خط آهن تبریز تهران و ثبت شرکت ملی مس آذربایجان، گفت: اقدامات انجام شده در تبریز نشان از پیشرفتهای بسیار بزرگی دارد که متاسفانه برخی نمی‌بینند، ماشین سازی تبریز در حال تعطیلی بود و امروز در این کارخانه ۱۲۰۰ واحد زیرساختی برای تجهیز صنعت کشور شاهد بودیم.

رئیسی افزود: آنچه که در کشور اتفاق می‌افتد تولید و اشتغال است، فعالیتهای دانش بنیان زیادی در این استان انجام گرفته است و این شگفت آور که در کشور تحریمی مثل ایران چگونه این پیشرفت ها صورت گرفته است‌.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب به ما یاد داده‌اند که می‌توان با امید و ایمان شاهد پیشرفت شد، تولید صنعت امروز تولید قدرت و جلوه‌هایی از قدرت است، ما با آنچه از شهدا یاد گرفتیم کار و تلاش خواهیم کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امروزه کارهای بسیاری با دست جوانان انجام دادیم و خواهیم داد، اضافه کرد: علیرغم تحریم ها تجارت ایران رکورد زده است و با وجود اینکه دشمن مانع تولید ما بود و مراکز تولیدی ما فعال بوده و خواهد بود.

 ابراهیم رئیسی خاطرنشان کرد: مدیران استان ادربایجان شرقی باید قدردان مردم باشند و اجازه ندهند کوچکترین وقفه در خدمت به مردم در ارگانها و سازمانهای دولتی استان‌ بوجود آید، اجازه ندهید ربا و رشوه در سازمان‌های ما رخنه کند.

رئیس جمهوری تاکید کرد: دولت در برابر فساد حساس بوده و مراقب است که فساد در کشور رخنه نکند، دولت اجازه نفوذ فساد به نهادها و دستگاه‌ها را نمی‌دهد، مدیران و مسئولان به توسعه و تعالی نیروهای توانمند بومی توجه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: این اجتماع دو پیام اساسی دارد اول پیام امید و پیشرفت و دومین پیام هم برای ناامید کردن و ناکام کردن دشمن خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز