خبرگزاری کار ایران

احضار سه مسئول و بازداشت مدیر حراست بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۵۳۴

در پی سرقت اخیر از بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان، از احضار رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس و مدیر بیمارستان امام رضا (ع) به دادسرا خبرداد و گفت: دستور بازداشت مدیر حراست بیمارستان امام رضا(ع) نیز صادر شد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، شهرام کرمی با اشاره به ماجرای سرقت اخیر از بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه گفت: از حدود سه هفته پیش بدنبال سرقت قطعات سربی دیوار‌های اتاق رادیوتراپی این بیمارستان، موضوع بصورت جدی در دستور کار دستگاه قضاءقرار گرفت.

وی افزود: تاکنون سه نفر از کادر بیمارستان به عنوان متهمان این پرونده دستگیر شده اند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

دادستان کرمانشاه گفت: به منظور بررسی بیشتر این پرونده، صبح امروز در یک بازدید میدانی از بیمارستان امام رضا (ع) چگونگی سرقت قطعات سربی دیوار‌های اتاق رادیوتراپی مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: باتوجه به اینکه سارقین به راحتی توانسته اند دست به سرقت بزنند، کوتاهی مسئولین ذیربط کاملا مشهود است.

کرمی خاطرنشان کرد: در این راستا، دستور بازداشت مدیر حراست بیمارستان امام رضا (ع) صادر شد.

وی افزود: همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، رئیس ومدیر بیمارستان هم به دادسرا احضار شده اند و درصورتی که طی مهلت قانونی در دادسرا حضور پیدا نکنند، حکم جلب آن‌ها نیز صادر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز