خبرگزاری کار ایران

روزهای ۱۷ تا ۱۹ خرداد جاری در تبریز صورت می‌گیرد:

استقرار میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی کشور در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۹۲۱

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی از استقرار میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی کشور از روز چهارشنبه هفدهم تا جمعه نوزدهم خرداد جاری در این سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سارمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، حیدر فتح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران توجه، تمرکز و حفظ کرامت انسانی و پاسخگویی به نیازها و انتظارات آنها را هدف اصلی دولت خواند و اظهار کرد: استقرار میز ارتباطات مردمی بخشی از تکالیف منشور حقوق شهروندی و از مسائل مهم اخلاق حرفه‌ای در مدیریت و اداره بخش عمومی است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته تمهیدات لازم به منظور برگزاری مناسب و شایسته میز ارتباطات مردمی در محل این سازمان فراهم گردیده است.

فتح‌زاده تصریح کرد: آقایان قاسم علی اکبری، مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در امور ایثارگران و محمد ابوئی مدیرکل دفتر مجلس و استان‌ها به عنوان نمایندگان سازمان اداری استخدامی کشور در میز ارتباطات مردمی حضور خواهند داشت.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، پیگیری مسائل استان در حوزه های اداری و استخدامی بویژه رسیدگی و پاسخگویی به سوالات کارمندان دولت را از جمله ماموریت های میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز