خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مدیران در تصمیم‌گیری‌های اصولی به نظرات تولیدکنندگان نیاز دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۹۰۷

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مدیران با نشست‌های تخصصی با تولیدکنندگان و صادرکنندگان می‌توانند از راهنمایی‌های آن‌ها برای تصمیم‌گیری اصولی استفاده کنند و افزایش گفت‌وگوی مدیران با بخش خصوصی گره گشایی از مشکلات را ارتقا می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لطف الله سیاهکلی در بازدید از شرکت ویتانا و بررسی مشکلات این واحد تولیدی در استان گفت: باتوجه به اینکه در وضعیت تحریم قرار داریم و گاهی هم با سوء مدیریت‌ها مواجه هستیم، تولید تحت تاثیر قرار گرفته و لازم است مدیران دولتی شرایط را تسهیل کرده و موانع  دست و پاگیر را رفع کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان کرد: لازم است به دور از شعار و با رفتاری عاقلانه در مدیریت دولتی، مشکلات را با شفافیت مطرح کرده و به دنبال ارائه راه‌کار برای آن‌ها بود.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس اضافه کرد: وجود سرمایه‌گذاران بزرگی مانند ویتانا یک فرصت ارزشمند برای استان است و باید مدیران دولتی نسبت به رفع موانع و تسهلیگری این واحدها اقدام کنند و باید کمک کنیم تا طرح‌های توسعه به بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال برای افراد افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: نباید تصور شود که یک مسئول همه چیز را می‌داند، در مجموعه‌های دولت، مجلس و وزارتخانه‌ها به نظرات کارشناسی تولیدکنندگان نیاز داریم و در کمیسیون صنایع و معادن هم ضمن استفاده از نظرات تولیدکنندگان سعی می‌کنیم در راستای اصلاح و تدوین قوانین تصمیم درستی بگیریم.

در جریان بازدید سیاهکلی از شرکت ویتانا، ضمن بازدید از خط‌های تولید این واحد تولیدی وضعیت تولید و مشکلات و موانع مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز