خبرگزاری کار ایران

در مراسمی؛

اهداکنندگان آثار و اشیای تاریخی به موزه بزرگ خراسان تقدیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۸۵۷

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: اهداکنندگان آثار و اشیا ثروت‌ها و سرمایه‌های همیشگی موزه‌ها و میراث فرهنگی هستند.

به گزارش ایلنا از مشهد، احسان زهره‌وندی در مراسم تقدیر از اهداکنندگان آثار و اشیای تاریخی به موزه بزرگ خراسان با اعلام این خبر افزود: موجودیت و ادامه حیات موزه‌ها به نوعی به آنها وابسته است.

هم‌چنین علی صفرنژاد مدیر موزه بزرگ خراسان گفت: دراین مراسم  از ۳ نفر از اهدا‌کنندگان آثار که طی سال‌های ۱۴۰۱و ۱۴۰۲ آثاری را به موزه بزرگ اهدا کرده بودند، تقدیر شد.

مدیر موزه بزرگ خراسان نیز یادآور شد: در این مراسم از مرضیه ابراهیم‌پور برای اهدای ۲ ظرف سفالی مربوط به دوره پیش از تاریخ و دو سند تاریخی خانوادگی و محمود ضیائیان برای اهدای بیش از ۲۰۰ قطعه عکس‌های قدیمی مشهد و ایران، از مهرداد صفریان برای اهدای بیش از ۴۰۰ جلد کتاب تخصصی، ۴۰۰ قطعه اسلاید آثار تاریخی و بیش از ۲۰۰ قطعه عکس‌های آثار تاریخی استان تقدیر شد.

صفرنژاد افزود: به‌زودی تمامی این آثار طی نمایشگاهی در موزه بزرگ خراسان نمایش داده خواهد شد.

موزه بزرگ خراسان در بوستان کوهسنگی قرار دارد و همه روزه از ساعت ۹صبح تا ۱۹ پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز