خبرگزاری کار ایران

نصب بیش از ۲۵۰ قطعه نیوجرسی در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۷۳۰

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از نصب ۲۵۰ قطعه نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان طی ۲ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر ید بیضا گفت: یکی از اقدامات لازم برای ایمنی محورهای مواصلاتی استان مخصوصا محورهای پرتردد و نقاط پرتگاهی ، نصب نیوجرسی است که معمولا بصورت نیوجرسی مفصلی بتنی در رفوژ میانی برای جدا سازی ترافیک رفت و برگشت و نیز جلوگیری از واژگونی در پیچ های خطرناک و نقاطی که اختلاف سطح جاده با منطقه حریم راه زیاده بوده نصب می‌شود.

وی افزود: در همین راستا بیش از ۲۵۰ قطعه نیوجرسی در ۲ ماهه نخست امسال در محورهای ارتباطی استان و در مسیرها و نقاط مستعد شامل محورهای مواصلاتی شهرستانهای ارومیه، خوی، ماکو و میاندوآب  نصب شد.

ید بیضا، خاطر نشان کرد : در این مدت بیشترین نیوجرسی های نصب شده به ترتیب در حوزه استحفاظی شهرستان های ماکو ، ارومیه و میاندوآب بود و با توجه به دومین سال تردد زائرین اربعین حسینی در آینده نزدیک، ایمن سازی مسیر دسترسی به پایانه مرزی تمرچین در دستور کار اداره ایمنی راه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 23 کیلومتر نیوجرسی در محور های مواصلاتی استان نصب شده است و این امر در سال جدید با جدیت بیشتر ادامه خواهد داشت و یکی از برنامه‌های مهم این اداره کل برای ایمن کردن محورهای مواصلاتی استان انعقاد قرارداد برای نصب نیوجرسی مفصلی بتنی در جاده‌های شریانی و پرتردد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز