خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

بی رغبتی پزشکان برای حضور در بیمارستان به دلیل تفاوت تعرفه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۴۴۴

رئیس بیمارستان رازی تربت حیدریه گفت: تعرفه‌های معنادار پزشک در بیرون از بیمارستان و تفاوت آن با داخل بیمارستان باعث شده تا پزشکان رغبت چندانی برای فعالیت در بیمارستان نداشته‌ باشند.

 محسن فاتق در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهارکرد: با توجه به اینکه این بیمارستان قطب و بلوک زایمان جنوب خراسان رضوی محسوب می‌شود و شاخص سوم کشوری را از این حیث داراست پارسال ۹۳۵ مورد زایمان طبیعی و ۴۰۵ مورد سزارین در این مرکز درمانی انجام شده‌ است.

وی در پاسخ به مطالبه مردمی در خصوص تعطیلی داروخانه بیمارستان از ساعت ۸ شب تا صبح هم گفت: طبق مجوز سازمان تامین اجتماعی و وزارت، داروخانه داخل بیمارستان از ساعت ۷ صبح تا ۲۰ شب باز است و چنانچه مجوزی برای شبانه روزی شدن داروخانه ارائه شود در این خصوص مشکلی نداریم. 

فاتق تصریح کرد: کلینیک دیابت با دستگاه مدرن و پیشرفته مخصوص بیماران دیابتی همراه با پزشک، کارشناس تغذیه و مشاوره راه اندازی شده و از طرفی نیز بخش دیالیز بیمارستان فعال است و بیماران بدحال در این مرکز درمانی نیز دیالیز فعال است.

رئیس بیمارستان رازی تربت حیدریه با اشاره به بی رغبتی حضور پزشکان در بیمارستان ها به دلیل تفاوت تعرفه ها در داخل و خارج از بیمارستان، گفت: در شرایطی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم شهرستان تربت حیدریه کمبود پزشک متخصص در این بیمارستان بود که از سال گذشته و طی انعقاد تفاهم نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی و با جذب ۱۰ پزشک تقریبا این دغدغه مردم نیز برطرف شد که این پزشکان شامل تخصص‌های جراح مغز و اعصاب، متخصص زنان، کلیه و مجاری ادراری، متخصص بیهوشی، متخصص اطفال، ارتوپدی و دو پزشک عمومی است. 

وی تاکید کرد: برای ماندگاری پزشکان متخصص این تفاهم نامه با علوم پزشکی منعقد شده که تامین اجتماعی دوبرابر و به صورت نقد، کارانه آنها را پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز