خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

جذب اعتبارات برای پروژه‌های ناتمام در اولویت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۵۵۱

استاندار همدان با اشاره به اینکه هرگونه بازگشت اعتبارات تخصیصی قابل پذیرش نیست گفت: جذب اعتبارات برای طرح های ناتمام و پروژه‌های عمرانی مناطق محروم و تاثیرگذار در اولویت قرار دارند.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان افزود: دستگاه های اجرایی تا شهریور ماه فرصت دارند تا اعتبارات عمرانی را جذب کنند و اعتباراتی که به سختی جذب می شود نباید در جای دیگری مصرف شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه ها هنوز اعتبارات تخصیصی سفر رییس جمهور را جذب نکرده اند، اظهار داشت: جلسات مقدماتی برای جذب اعتبارات به تفکیک شهرستان‌ها باید تشکیل شود و اولویت تامین اعتبارات برای پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در اجرای پروژه ها مشارکت بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت قانونی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت بودجه امسال باید بیشترین بهره‌وری صورت گیرد، تصریح کرد: در تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۱۶۰ روستای استان همدان، تا پایان سال آبرسانی و اعتبارات آبرسانی به ۲۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار نیز از محل دیگری تامین می شود.

استاندار همدان افزود: در خصوص جهاد تبیین از همه دستگاه های اجرایی می خواهیم اقدامات خود را پنهان نکنند؛ اقدامات خوبی در مجموعه های دولتی صورت می گیرد اما به خوبی اطلاع رسانی نمی شود.

وی اظهار داشت: دشمنان به دنبال تخریب و تضعیف عملکرد نظام هستند و روابط عمومی ها باید با اطلاع رسانی به موقع و به کارگیری همه توان، این نقشه شوم دشمن را بی اثر کنند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها عملکرد دستگاه ها را منعکس می کنند و باید از توانمندترین افراد در واحد روابط عمومی استفاده شود، ادامه داد: هدف ما تبیین اقدامات دولت و امیدآفرینی برای جامعه است و اگر عملکرد دستگاه‌ها به صورت هم افزا توسط همه روابط عمومی ها اطلاع رسانی شود توطئه دشمن خنثی می شود.

وی تاکید کرد: توصیه می شود پایان هر ماه روابط عمومی‌های برتر دستگاه های دولتی معرفی شوند تا رقابتی سالم برای اطلاع رسانی در استان شکل گیرد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: روز گذشته بیش از ۱۰۰ پرونده در کمیسیون ماده پنج بررسی شد که ۲۰ مورد آن مربوط به تغییر کاربری و مولدسازی املاک دستگاه های اجرایی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز