خبرگزاری کار ایران

فرماندار سلسله:

اقدامات صورت گرفته شورای شهر و شهردار باید الگویی برای استان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۴۶۷

فرماندار سلسله گفت: اقدامات صورت گرفته شورای شهر و شهردار این شهرستان باید الگویی برای استان باشد.

به گزارش ایلنا، میلاد شرفی در آیین تجلیل از شورای شهر سلسله به عنوان شورای شهر برتر لرستان، با بیان اینکه تحول در امور شهری با روی کار آمدن مسئولان منتخب مردم در شورای شهرستان و انتخاب شهرداری کارآمد شتاب چشمگیری یافته است، اظهار کرد: در بهمن ۱۴۰۰ شهرداری الشتر ۱۴ ماه حقوق معوقه داشت که در کمتر از ۱۴ ماه نه تنها پرداخت‌های جاری صورت گرفت بلکه معوقات کارکنان و کارگران نیز به روز شد. 

وی افزود: حرکت رو به جلو در طرح‌های عمرانی در شهر الشتر کاملا محسوس بوده و نقش مدیریت توانمند و تغییرهای هوشمندانه خود را در این پیشرفت ها نشان داده است.

فرماندار سلسله عنوان کرد: در شهرستان‌هایی که شهرداری توان اداره امورات خود را ندارد مشکلات فرمانداری ها هم بیشتر می‌شود اما حرکت رو به جلوی شهرداری الشتر و تحقق ۱۳۰‌ درصدی بودجه این نهاد اقدامی ارزشمند بوده و شهر الشتر در ماه‌های اخیر در حوزه‌های شهری حرکتی رو به جلو داشته است. 

وی افزود: شورای شهر الشتر نه تنها شهرداری کارآمد انتخاب کردند بلکه در تمامی پروژه‌های خود در اغناسازی مردم حضوری فعال داشته اند که دلیل آن همدلی و همبستگی این شورا بوده که باعث شده امروز شهر را به سمت تعالی ببرد و مسائلی که چندین دهه معضلی برای مردم شده بود رفع شده‌اند. 

شرفی تصریح کرد: در شهرستان کار علمی در حوزه شهری صورت می‌گیرد و این باید الگویی برای شهرداری‌های کل استان باشد. 

وی با تاکید بر اینکه قلب شهر در دست شهرداری است، افزود: برای پیشرفت و توسعه شهر به همدلی و همراهی شهردار و شورای شهر کماکان نیاز است.

فرماندار سلسله ادامه داد: پروژه های مهمی نیز در شهر الشتر استارت خورده و برخی از آنها درصدهای قابل ملاحظه ای از پیشرفت را دارند که همه نشان از توانمندی این شورا دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز