خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

وزش باد شدید و گرد و خاک در 3 استان کشور / خلیج فارس مواج و متلاطم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۰۸۳

کارشناس سازمان هواشناسی برای ۵ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل و خوزستان وزش باد و گرد و خاک پیش بینی کرد و گفت: امروز نیز وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران، البرز و قم رخ می‌دهد. خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی، به تشریح وضعیت جوی و آب و هوای امروز امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد و روز‌های آتی پرداخت و گفت: امروز در بخش‌هایی از آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، همدان، قم، قزوین، البرز، تهران، مرکزی، غرب اصفهان و سواحل خزر رگبار باران رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. رفیعی افزود: فردا تا شنبه در نوار شمالی کشور و بخش‌هایی از مرکز کشور این شرایط ادامه دارد. وی ادامه داد: یکشنبه در مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال اردبیل و آذربایجان شرقی هموطنان ما شاهد بارش هستند. کارشناس سازمان هواشناسی تشریح کرد: امروز در جنوب و مرکز کرمان و فردا در کرمان شمال فارس و ارتفاعات سیستان و بلوچستان بارش‌های رگباری در ساعات بعد ازظهر همراه با وزش باد رخ خواهد داد. به گفته رفیعی طی ۵ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود، همچنین در خوزستان این شرایط اتفاق می‌افتد. وی تصریح کرد: امروز در البرز، تهران و قم وزش باد شدید و گرد و خاک متصور است. کارشناس سازمان هواشناسی هشدار داد: آب‌های خلیج فارس مواج و متلاطم است و در این خصوص هشدار نارنجی صادر شده است که فعالان و صیادان دریایی باید توجه داشته یاشند. شایان ذکر است بیشینه و کمینه دمای تهران امروز بین ۲۲ درجه و ۳۶ درجه است.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در بخش‌هایی از آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، همدان، قم، قزوین، البرز، تهران، مرکزی، غرب اصفهان و سواحل خزر رگبار باران رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

رفیعی افزود: فردا تا شنبه در نوار شمالی کشور و بخش‌هایی از مرکز کشور این شرایط ادامه دارد.

وی ادامه داد: یکشنبه در مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال اردبیل و آذربایجان شرقی هموطنان ما شاهد بارش هستند.

کارشناس سازمان هواشناسی تشریح کرد: امروز در جنوب و مرکز کرمان و فردا در کرمان شمال فارس و ارتفاعات سیستان و بلوچستان بارش‌های رگباری در ساعات بعد ازظهر همراه با وزش باد رخ خواهد داد.

به گفته رفیعی طی ۵ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود، همچنین در خوزستان این شرایط اتفاق میافتد.

وی تصریح کرد: امروز در البرز، تهران و قم وزش باد شدید و گرد و خاک متصور است.

کارشناس سازمان هواشناسی هشدار داد: آب‌های خلیج فارس مواج و متلاطم است و در این خصوص هشدار نارنجی صادر شده است که فعالان و صیادان دریایی باید توجه داشته یاشند.

شایان ذکر است بیشینه و کمینه دمای تهران امروز بین ۲۲ درجه و ۳۶ درجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز