خبرگزاری کار ایران

سیلاب راه ۱۶ روستای جنوب سیستان و بلوچستان را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۲۰۲

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی چند روز اخیر و جاری شدن سیلاب سبب بسته شدن راه فرعی مسیرهای چاهان - زرآباد و سه راهی نوبندیان- ریمدان و راه ۱۶ روستای جنوب این استان شده است.

به گزارش ایلنا، مجید محبی روز یکشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: هم‌اینک تمام راه‌های اصلی سیستان و بلوچستان باز و تردد در آنها در حال انجام است.

وی ادامه داد: بعد از فروکش کردن طغیان رودخانه‌ها محلی مسیرهای بسته شده ناشی از سیلاب نیز بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بیشترین بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در استان با ۵۰ میلی‌متر در کیشگ از توابع نیکشهر گزارش شده است.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان در جنوب شرق استان بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها همچنان محتمل است.

محسن حیدری ادامه داد: در زاهدان و سایر نقاط نیمه شمالی سیستان و بلوچستان تا امروز آسمان این مناطق غبارآلود خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان تا اواسط وقت امروز وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک رخ خواهد داد و احتمال رگبارهای پراکنده وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: روی دریا وزش باد متوسط تا نسبتا شدید تداوم داشته و در مناطق شرقی سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و دریا نسبتا مواج خواهد بود.

حیدری گفت: شهروندان از رفتن به ارتفاعات و اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز