خبرگزاری کار ایران

در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد انجام می گیرد؛

اجرای ۳ هزار برنامه در سالروز رحلت امام در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۹۵۷

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از اجرای بیش از ۳ هزار برنامه به‌ مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان فارس خبر داد .

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان ۹ خردادماه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قریب ۱۵ هزار زائر از فارس به حرم امام راحل اعزام می‌شوند که حدود ۵ هزار نفر از شیراز و مابقی شهرستان‌ها هستند، زمان اعزام این زائران را ساعت ۷ صبح از شیراز به مقصد تهران اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در بیش از ۷۰ شهر و شهرستان و روستاها مراسم سالروز ارتحال امام در مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه و... استان اجرا خواهد شد.

وی گفت: دو برنامه محوری در این راستا اجرا می‌شود یکی گرامیداشت یاد امام(ره) و دیگری تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه در شیراز دو برنامه بدین مناسبت اجرا خواهد شد، ادامه داد: مراسم سالروز ارتحال امام(ره) در ساعت ۱۷ روز شنبه، ۱۳ خردادماه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان، یار دیرین امام و تولیت مسجد جمکران و مراسم دیگری در روز یکشنبه، ۱۴ خردادماه از ساعت ۱۹ در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز