خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبرداد؛

توقیف خودروی حامل ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۲۲۶

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در همدان خبر داد و گفت: خودروی حامل تریاک با همکاری اطلاعات انتظامی البرز در ورودی همدان توقیف شد.

به گزارش ایلنا از همدان، سردار سلمان امیری در جریان بازدید از کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری اطلاعاتی انتظامی البرز یک دستگاه خودرو حامل ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را در ورودی شهر همدان توقیف کردند.

وی افزود: بنابر گزارش‌های رسیده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تلاش اطلاعاتی بر روی این باند توزیع و قاچاق مواد مخدر، مشخص شد اعضای باند درصدد انتقال محموله‌ای از استان‌های جنوبی به همدان با بهره‌گیری از شیوه‌های پییچیده هستند.

فرمانده انتظامی همدان خاطرنشان کرد: در یک عملیات ضربتی عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر همدان خودروی متهم را در ورودی شهر همدان شناسایی و توقیف کردند که در بازرسی از این خودرو ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک دستگاه خودرو توقیف، ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سردار امیری از افزایش کشفیات مواد مخدر در سال جاری خبر داد و گفت: ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در استان همدان کشف شده در حالی که مدت مشابه سال گذشته ۴۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده بود.

وی اشراف اطلاعاتی و تعامل عملیاتی را دو رویکرد موثر فراجا دانست و گفت: این مهم ظرفیت گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم موادمخدر ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز