خبرگزاری کار ایران

رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۹۸۶

استاندار اردبیل با صدور احکام جداگانه‌ای، رئیس و اعضای ستاد استان اردبیل را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، با حکم سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان شامل دبیر ستاد و مسئولان کمیته‌های مالی و پشتیبانی، امنیتی، حراست و استعلامات، حقوقی و فناوری اطلاعات در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب شدند.

مطابق این احکام، رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات استان، کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار به‌عنوان عضو ستاد و مسؤول کمیته مالی و پشتیبانی و بهروز زلالی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری به‌عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل منصوب شدند.

همچنین علی محبوبی‌پور، مدیرکل امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی به‌عنوان عضو ستاد و مسؤول کمیته امنیتی، مسلم قهرمانی، مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری به‌عنوان عضو ستاد و مسؤول کمیته حراست و استعلامات، محمدعلی پهناور، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی به‌عنوان عضو ستاد و مسئول کمیته حقوقی و افشین سیدی، مدیرکل فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت، به‌عنوان عضو ستاد و مسؤول کمیته فناوری اطلاعات منصوب شدند.

پرویز پرزور، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار اردبیل و وحید خلوصی، سرپرست اداره‌کل ثبت احوال استان نیز به‌عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز