خبرگزاری کار ایران

در جلسه مشترک شورای اداری و فرهنگ عمومی استان مطرح شد؛

یارانه کاغذ در لرستان به صورت ویژه پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۱۱۳

استاندار لرستان گفت: یارانه کاغذ برای چاپ مطبوعات در استان می بایست به صورت ویژه پرداخت شود.

به گزارش ایلنا ، فرهاد زیویار در جلسه مشترک شورای اداری و فرهنگ عمومی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در استان لرستان به جهت این که در بخش صنعت و تولید رونق چندانی ندارد تا بخش مطبوعات حمایت شوند، نیاز است که یارانه کاغذ به صورت ویژه پرداخت شوند.

وی با اشاره به نقش مهم مطبوعات و رسانه ها در توسعه استان و عدم وجود حمایت مالی از این بخش، تصریح کرد: موضوع مفاصا حساب اداره کل تامین اجتماعی در پرداخت آگهی های چاپ شده در مطبوعات یکی از مشکلاتی است که نیازمند پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد می باشد.

استاندار لرستان برگزاری کنگره  شهدا را یکی از رویدادهای مهم فرهنگی استان در سال جاری قلمداد کرد و گفت: این کنگره در راستای تبیین جایگاه شهدا و مولفه های هویتی ایشان در سالجاری نهایی و برگزار خواهد شد.

زیویار با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، به تقدیم 300 شهید از لرستان طی عملیات حاج عمران اشاره کرد و عنوان کرد: دوم خرداد ماه یادآور واقعه ی مهم و تاریخی عملیات حاج عمران است که در تارک لرستان می درخشد.

استاندار لرستان همچنین به برگزاری برنامه  سه شنبه های خبری در استان در راستای جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: این برنامه باعث تعامل بیشتر رسانه ها و مدیران دستگاه ها خواهد شد.

زیویار افزود: در این برنامه هر هفته یکی از مدیران دستگاه های اجرایی عملکرد و دستاوردهای دستگاه تحت مدیریت خود را به منظور شفاف سازی و تبیین در قالب نشست خبری بیان می کند.

وی ادامه داد: این برنامه که از مصوبات شورای اطلاع رسانی استان می باشد ظرفیت تبدیل شدن به یک الگو در سطح استان های کشور را دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز