خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز:

به دنبال عرضه و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۹۲۷

شهردار شیراز گفت: به دنبال عرضه و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شیراز هستیم.

به گزارش ایلنا، محمدحسن اسدی در رویداد بزرگ «دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز» بیان کرد: همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری با رویکرد بین‌المللی به میزبانی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز برای دومین سال متوالی در دستور برگزاری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شعار امسال رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری مبنی بر "مهار تورم و رشد تولید" مطرح شد که پیش‌نیاز‌هایی برای مهار تورم و رشد تولید از جمله سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی را مطرح کردند تا تورم افسارگسیخته امروز کنترل و تولید افزایش یابد.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز تأکید کرد: امروز موضوع اصلی و اساسی، حضور بخش خصوصی برای مدیریت شهری در کلان‌شهر شیراز است.

وی با ابراز خورسندی گفت: در دولت سیزدهم و پس از ٢٠ سال قانون درآمد‌های پایدار تصویب شد که ماده یک آن به بخش سرمایه‌گذاری و فراهم کردن شرایطی برای بخش خصوصی اختصاص داده شده تا با آرامش خاطر ورود کنند و سود ببرند.

شهردار شیراز با اظهار امیدواری از اینکه قانون درآمد‌های پایدار که توسط مجلس و دولت نهایی و مردادماه سال گذشته ابلاغ شده، فرصت خوبی برای جذب بخش خصوصی است، گفت: سال گذشته نخستین همایش توسعه سرمایه‌گذاری طی دو روز برگزار شد که نتایج و دستاورد‌های مطلوبی هم به همراه داشت.

اسدی یادآور شد: در نخستین همایش، تفاهم‌نامه‌های مختلفی بالغ بر ۱۵هزار میلیارد تومان مبادله و میثاق‌نامه سرمایه‌گذاری نیز به امضا رسید و امروز هم سند امیدآفرینی در بخش سرمایه‌گذاری مبادله می‌شود.

وی همچنین پنجره واحد سرمایه‌گذاری را دغدغه امروز شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری این کلانشهر عنوان کرد و گفت: بیش از یکسال است که این پنجره واحد در شیراز نهایی شده است.

شهردار شیراز در بخش پایانی سخنان خود خواستار همکاری و ورود همه فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران شد و گفت: یکی از پررنگ‌ترین موضوعات و اولویت‌های ما سرمایه‌گذاری است و مدیران شهرداری بر اساس این عملکرد ارزیابی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز