خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل تاکید کرد؛

ضرورت تسریع در تعیین تکلیف پرونده های اجرای احکام ماده صد شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۹۵۹

معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل بر لزوم تسریع در تعیین تکلیف پرونده های اجرای احکام ماده صد شهرداری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، یوسف خدادادی در این بازدید با اشاره به اینکه پرونده های اجرای احکام ماحصل تلاش خیلی از مجموعه ها و افرادی است که برای مقابله با تخلفات ساختمانی تلاش می کنند، تصریح کرد: انباشت و تراکم پرونده ها در اجرای احکام موجب ایجاد فساد و نارضایتی می شود و بایستی در سریعترین زمان ممکن این پرونده ها تعیین تکلیف شوند.

وی با ارائه راهکار ها و دستورات لازم قضایی نسبت به تعیین تکلیف پرونده های مسن انباشت شده در اجرای احکام گفت: پی گیری مداوم و مستمر با اشخاص ذینفع پرونده ها تا حصول نتیجه و مختومه شدن آن باید مورد اهتمام باشد و تذکرات لازم در خصوص تبعات عدم توجه به اخطار های صادره از سوی شهرداری به این افراد داده شود.

معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به حمایت های دستگاه قضایی استان از اقدامات قانونی شهرداری اردبیل در اجرای احکام پرونده های ماده 100 به شهروندان توصیه کرد تا سریعا نسبت به پرداخت جرایم خود اقدام کنند که در غیر اینصورت حکم تخریت سازه را به دنبال خواهد داشت.

خدادادی پالایش و بازیبنی پرونده ها را از جمله موارد بسیار مهم در امر جلوگیری از انباشت پرونده ها در اجرای احکام ذکر کرده و بر لزوم پالایش دورهای در بازه زمانی سه ماه آن تأکید کرد.

صفری شهردار اردبیل نیز در این دیدارضمن قدردانی از حمایت های دستگاه قضایی از اقدامات قانونی شهرداری اردبیل در موضوعات و موارد مختلف حقوقی گفت: این گونه اقدامات قانونی دستگاه قضایی از شهرداری اردبیل موجب دلگرمی و پشتوانه بسیار محکم برای ارائه خدمات مطلوب شهری به شهروندان است و امید است این روند که برای کسب رضایتمندی عمومی مردم است بیش از پیش استمرار داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز