خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر :

بیمارستان ویژه بانوان در مشهد ساخته خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۷۰۰

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با کمک مدیریت شهری و همراهی خیران قصد داریم ساخت بیمارستان ویژه بانوان را در مشهد پیگیری و اجرایی کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، فاطمه سلیمی در حاشیه بازدید از بیمارستان ولایت مشهد به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، افزود: برخی از بیمارستان های مشهد دارای بخش های ویژه بانوان هستند اما بیمارستان ویژه بانوان با هدف ارائه کلیه امکانات درمانی در فضایی آرام و بدون دغدغه به دختران و زنان باید ساخته شود.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اهمیت گردشگری سلامت گفت: با توجه به حضور سالانه ۳۰ میلیون زائر و مسافر در مشهد که بخش قابل توجهی از آن زائر خارجی هستند، باید ارتباط مناسبی بین بخش درمان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مراکز درمانی کشورهای نزدیک و همسایه برقرار شود که در این زمینه قدم هایی برداشته شده است.

سلیمی با اشاره به سفر اخیر استاندار ختلان تاجیکستان و سفر وزیر بهداشت این کشور به مشهد، اظهار داشت: در جریان این سفرها و گفتگوهای انجام شده به موضوع توسعه روابط در زمینه گردشگری سلامت پرداخته شد.

وی همچنین با اشاره به خدمات غربالگری سرطان های ویژه بانوان شاغل در شهرداری مشهد اظهار داشت: این خدمات از طریق فرهنگسرای سلامت ارائه می شود و بحث خدمت رسانی به بانوان حاشیه شهر در حوزه سلامت نیز با جدیت در حخال پیگیری است.

رئیس بیمارستان ولایت مشهد هم گفت: سالانه بیماران زیادی از کشورهای همجوار از جمله، ترکمنستان، تاجیکستان،  عراق و افغانستان در این بیمارستان بستری می شوند.

محمدمهدی کامیار تصریح کرد: سطح پزشکی و درمانی مراکز درمانی مشهد و ایران قابل مقایسه با کشورهای همسایه نیست و در صورت معرفی درست امکانات بیمارستانی و درمانی و زمینه سازی برای جذب گردشگران سلامت، می توان سالانه میزبان دهها هزار بیمار از این کشورها بود.

بیمارستان ولایت مشهد از جمله بیمارستان های تازه تاسیس این کلانشهر است که عمدتا در زمینه خدمت رسانی به بیماران نیازمند جراحی عروق، حوادث جاده ای و تروما و حوادث ناشی از کار خدمت رسانی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز