خبرگزاری کار ایران

افتتاح مرکز درمان ناباروری سطح ۲ در گناباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۳۶۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد از افتتاح مرکز ناباروری سطح ۲ با هزینه ای بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال با هدف غربالگری، شناسایی و تکمیل حلقه درمان زوج‌های نابارور در بیمارستان علامه بهلول گنابادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا احمدی عصر امروز در مزاسم افتتاح این مرکز گفت: در این مرکز ضمن ارزیابی زوج، تشخیص علت ناباروری با هیسترسکوپی، لاپاراسکوپی و I.U.I  انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مرکز در راستای اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و خانواده راه‌اندازی شده است، افزود: مرکز درمان ناباروری سطح ۲ با هزینه ۲۲ میلیارد ریال در فضایی به مساحت ۱۰۰ مترمربع در بیمارستان علامه بهلول گنابادی راه‌اندازی شده است.

احمدی با بیان اینکه خدمات این مرکز با حضور متخصصین زنان و ارولوژی، ماما و کارشناس آزمایشگاه به زوجین ناباروری شهرستان‌های گناباد و بجستان ارائه خواهد شد، تصریح کرد‌: این مرکز با دارابودن بخش های سالن انتظار، پذیرش، اتاق مخصوص زوجین و اتاق متخصص زنان و زایمان، متخصص ارولوژی و متخصص طب سنتی ایرانی و تجهیزاتی مثل سیستم لاپاروسکوپی، سونوگرافی پرتابل، اتوکلاو، آنالیز اسپرم، سونوگرافی کالر داپلر، سانتریفیوژ رومیزی سیتولوژیک و... به زوجین نابارور ارائه خدمات می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز