خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه‌شهرسازی استان:

راه‌های ایلام تا پایانه مهران مهیای ورود زائران حسینی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۳۴۷

مدیرکل راه‌شهرسازی استان ایلام گفت: از ورودی شهر ایلام تا پایانه مرزی مهران پروژه‌های راه‌سازی در حالت فعالیت هستند و تا اربعین پیشرفت خوبی خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، فرشاد دوستی در بازدید از پروژه‌های راهسازی ایلام- مهران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: از میدان ارغوان که ورودی شهر ایلام است تا پایانه مرزی مهران به طول 102 کیلومتر است، 8 پروژه راهسازی در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه مسیر ایلام به مهران در سال‌های گذشته به دلیل بار ترافیک سنگین در بسیاری از جاها دچار مشکل و نواقصی بود که پس از کارشناسی و تعیین نقاط مشکل دار اقدام به طراحی پروژه‌ها شد، ادامه داد: این پروژه ها شامل زیرگذر ارغوان، تونل کیلومتر 5 و راه‌های طرفین، تونل دوم راه کربلا و راه‌های طرفین، راه‌سازی قطعه رانشی و تقاطع‌های آن در محدوده تقاطع روستای ماربره، تقاطع غیر همسطح صالح آباد، احداث واریانت کنجانچم در قالب دو قرارداد با پیمانکاران مختلف، پروژه شش خطه کردن مهران- پایانه مسافری برکت می‌باشند.

دوستی با اشاره به اینکه این پروژها در اربعین سال گذشته، 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اکنون بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، اضافه کرد: برای اربعین امسال همه تدابیر اندیشیده شده مبنی بر رسیدن اهداف پروژه ها تا نقطه دلخواه هستیم که اگرمسئله خاصی پیش نیاید قطعاً اهداف پروژه ها محقق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز