خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در قزوین:

نهال‌هایی که دولت فعلی کاشته ان‌شاءالله به زودی به ثمر خواهد نشست/ دولتی که امانت‌دار باشد با دولتی که 62 تن طلا را به تاراج بسپارد، تفاوت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۰۱۴

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: صرفاً با دعا کردن جمعیت ما جوان نمی‌شود، باید زیرساخت‌های جمعیت جوان فراهم شود، باید امر ازدواج را جدی گرفت، باید جوانان را به ازدواج و فرزندآوری تشویق کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، اظهار کرد:  یک کار فرهنگی جدی هم باید صورت بگیرد، آن هم این است که به خدا اعتماد داشته باشیم، خدای متعال فرمود مبادا فرزندان خود را از ترس رزق و روزی بکشید یا صاحب فرزند نشوید یا ازدواج نکنید، مبادا این گونه باشد، شما تصور می‌کنید شما روزی فرزندانتان را می‌دهید اما من روزی آن‌ها را می‌دهم، روزی شما را هم من می‌دهم، شما خود را روزی‌آور خانواده می‌بینید، در حالی که روزی‌دهنده من هستم.

دولت در کاهش تورم و فقر بیشتر تلاش کند

وی یادآور شد: مناسبت دیگر این است که در سال 1359 این تحریم‌های خشن اقتصادی از سوی آمریکا و اروپا علیه ما آغاز شد، آن موقع این تحریم‌ها را شروع کردند و مردم ما را در مضیقه قرار دادند، ولی امروز کار به جایی رسیده که کم‌کم ما در موقعیتی قرار گرفته‌ایم که دیگر مضیقه آن‌ها نمی‌تواند روی ما مؤثر باشند و ورق برگشته است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: اخیراً رئیس دولت سابق اظهارنظری کرده و گفته ان‌شاءالله برای صداوسیما، ائمه جمعه و نیروهای مسلح فرقی نمی‌کند چه دولت و چه مجلسی سرکار باشد، یعنی به مردم و مؤمنین گفته نباید برای شما فرق کند که چه دولتی روی کار باشد؛ بنده می‌خواهم عرض کنم که چرا نباید فرق کند.

وی عنوان کرد: دولتی که سال‌های زیادی را به بطالت و تعطیلی گذراند و عمر ملت ما را تلف کرد، دولتی که گفت‌وگوی با اجانب را بلد نبود و دائم چالش ایجاد می‌کرد، دولتی که همه سرمایه‌ها را پای برجام هیچ و پوچ کرد و تحریم‌ها هم افزایش پیدا کرد و تشدید شد، دولتی که در مقابل تحریم‌ها هنر هیچ گونه فعالیت خنثی‌کننده‌ای را نداشت، آیا این دولت با دولتی که شب و روز فعالیت می‌کند و نتیجه فعالیت‌ها را هم ان‌شاءالله در حد اعلا به زودی خواهیم دید، یکی است؟

عابدینی بیان کرد: نهال‌هایی که دولت فعلی کاشته ان‌شاءالله به زودی به ثمر خواهد نشست، آیا نباید بین این دو دولت تفاوت قائل شد؟ دولتی که برای ما عزت بیاورد با دولتی که ما را در عالم رسوا کند یکی هستند؟ دولتی که امانت‌دار باشد با دولتی که 62 تن طلا را به تاراج بسپارد، نباید تفاوت کند؟ حتماً این‌ها با هم فرق دارند و مردم ما هم به خوبی این فرق را می‌بینند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: البته حتماً مردم ما از دولت جدید هم انتظار دارند در رفع مشکلات، پایین آوردن تورم، رفع فقر و در اینکه سفره مردم از غنای بیشتری برخوردار شود، تلاش بیشتری کند و در اینکه مبارزه با فساد جدی‌تر انجام شود و آن‌هایی که فساد کردند و مردم هم آن‌ها را می‌شناسند، طوری نشود که این‌ها بروند پرونده‌های خود را صاف کنند و برای فسادهای دیگر و رفتن به مجلس خیز بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: ما انتظار داریم آنچه به دولت و شورای نگهبان مربوط می‌شود انجام شود و همه دست به دست هم بدهیم تا مملکت ما به سمت رفاه، آسایش، زندگی خوب، اقتصاد محکم، تولید فراوان و بابرکت و محبت و دوستی بین اقشار مختلف مردم در حرکت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز