خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، مهم‌ترین برنامه‌ پیشگیری از اعتیاد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۷۶۹

استاندار لرستان گفت: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، مهم‌ترین برنامه‌ پیشگیری از اعتیاد است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، اظهار کرد: تلاش می‌شود کمپ‌های ترک اعتیاد در استان تا دو برابر افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: برای این منظور از اعتبارات استانی، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجتماعی و اعتبارات ملی استفاده خواهد شد.

استاندار لرستان افزود: برای جذب اعتبارات ملی پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

زیویار با اشاره به اینکه برای مبارزه با مواد مخدر در لرستان باید امکانات بیشتری را به کار بگیریم، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در این مقوله مشارکت لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: موضوع راه‌اندازی یک کمپ ماده ۱۶ جدید در شهرستان بروجرد از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار شورا قرار دارد.

استاندار لرستان در ادامه با تبریک قهرمانی تیم جوانان بوکس لرستان در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد است که می‌بایست به آن توجه ویژه شود.

زیویار مقابله با مصرف و توزیع مواد مخدر را در کنار پیشگیری بسیار حیاتی دانست و تصریح کرد: افزایش مراکز و کمپ‌های ترک اعتیاد در کاهش معتادان در سطح شهرها بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز