خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهرصدرا:

شورای شهر مصوبه‌ای برای تغییر نام روز شهر صدرا نداشته است/ از نظر ما یکم خرداد ماه روز شهر صدرا است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۷۰۲

سخنگوی شورای شهرصدرا در واکنش به حواشی ماجرای تغییر نام روز شهر صدرا گفت: شورای شهر صدرا در این رابطه مصوبه‌ای نداشته و از نظر ما یکم خرداد مانند سال‌های گذشته روز شهر صدرا است.

به گزارش ایلنا، مهدی کشاورزی با اشاره‌ به جلسه‌ای که با حضور معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس و جمعی از مسئولان شهر صدرا که در آن جلسه از تصمیم گیری برای برگزاری روز شهر جدید صدرا در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه خبر دادند اظهار داشت: یکم خرداد روز بزرگداشت فیلسوف شهیر و عالی‌مقام ملاصدرا است به همین دلیل این روز به عنوان روز شهر صدرا انتخاب شده است.

وی با تاکید بر اینکه تغییر نام روز شهر صدرا نیاز به تصمیم جمعی مسئولان، معتمدین شهر، مطالبه گران ، فعالان فرهنگی و... دارد، گفت: نام شهر جدید صدرا برگرفته از نام دانشمند ایرانی، حکیم بزرگ ملاصدرای شیرازی است که مقام بالایی در تاریخ فلسفه و حکمت دارد و در عصر صفویه، عنوان بزرگ‌ترین فیلسوف ایران در دوران جدید را به خود اختصاص داده است. 

سخنگوی شورای شهرصدرا افزود: یکم خرداد ماه روز تولد ملاصدرا در سال‌های گذشته با همفکری مسؤلان و مردم و همچنین با تصویب آن در شورای شهر به نام روز شهر صدرا نامگذاری شده است و در چند سال اخیر نیز این روز بنام روز شهر صدرا گرامی داشته شده است.

 وی در پایان یادآور شد: صدرا دارای مشکلات زیر ساختی فراوانی است همه مسئولان باید در کنار مردم برای رفع نیازها تلاش کنند و با تصمیمات شتابزده شهر را دچار حاشیه نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز