خبرگزاری کار ایران

طی ۲۴ساعت آینده؛

آب آشامیدنی برخی روستاهای اقماری یاسوج قطع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۶۳۷

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب برخی روستاهای اقماری یاسوج مرکز این استان فردا (پنجشنبه ) به طور موقت قطع می شود.

به گزارش ایلنا، علی محمد غریبی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: آب این مناطق به دلیل عملیات بهسازی و اتصال شبکه آب آشامیدنی منطقه تلخسرو قطع می‌شود.

غریبی بیان کرد: تلخسرو، فنی و حرفه‌ای، پلیس راه یاسوج به شیراز، سرابتاوه، نره گاه، محمد آباد، چنارستان ها(علیا، وسطی و سفلی)، موردراز (علیا، وسطی و سفلی) و پمپ بنزین منصوری مناطقی است که با قطعی آب روبرو خواهند شد.

وی تصریح کرد: این قطعی از ساعت ۱۰ بامداد تا ۱۷ عصر پیش بینی شده است.

غریبی ادامه داد: ضروری است سـاکنان مناطق یـاد شده قبل از قطعی آب، تدابیر لازم را جهت ذخیره سازی آب مورد نیـاز به‌کار گرفته و همچنـین در ساعت های قطعی آب، همکاری لازم را نسـبت بـه صرفه جوئی در مصرف با امور آب وفاضلاب شهرستان بویراحمد انجام دهند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با عذرخواهی از مردم به واسطه این قطعی برنامه ریزی شده، تصریح کرد: در زمان هفت ساعته قطعی آب هیچ نیاز و لزومی نداشته که مشترکان، کنتور، شیرآلات و سایر تاسیسات آبی منازل و املاک خود را دستکاری کنند چرا که با برقراری جریان آب پس از بازه زمانی اعلام شده، توزیع آب با فشار مطلوب در شبکه های توزیع انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز