خبرگزاری کار ایران

در سفری استانی؛

وزیر ورزش و جوانان به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۰۶۵

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از سفر وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از طرح های عمرانی و دیدار با ورزشکاران این استان خبر داد.

" آرمان قنبرزاده" به ایلنا در یاسوج گفت: وزیر ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید فردا دوشنبه هیجدهم بهمن ماه 95 و همزمان با ششمین روز از ایام دهه فجر برای بازدید طرح های عمرانی و دیدار با ورزشکاران شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران به یاسوج سفر می کند.

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان با پرواز گچساران وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و در همان شهرستان برنامه های استقبال از ایشان اجرایی می شود.

مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با شهدای گمنام را اولین برنامه ورودی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم به گچساران عنوان و اظهارداشت: وی سپس با پیشکسوتان ورزشکار شهرستان گچساران در سالن آزادی دیداری دارد.

قنبرزاده گفت: وزیر ورزش و جوانان سپس به دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه سفر می کند و جلسه ای با مسئولین هیئت های ورزش و گروه های مردم نهاد در محل فرمانداری شهر دهدشت خواهد داشت.

وی افزود: سلطانی فر در پایان سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج بازدیدی از ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج، سرای ورزشکاران دارد و نهایتاً با شرکت در جلسه شورای اداری سفر وزیر ورزش به پایان می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز