خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بوئین زهرا اداعا کرد؛

۲۹۰ نماینده مجلس به ریاست قالیباف اعتماد دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۲۳۳

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس گفت: 290 نماینده مجلس به ریاست قالیباف اعتماد و باور دارند و بدلیل صداقت در عمل و روحیه تحولی و مقبولیت وی ریل گذاری مجلس بخوبی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روح الله عباسپور در جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا که روز سه شنبه با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس برگزار شد، اظهار کرد:  نمایندگان با جدیت پیگیر مطالبات مردم و نظارت بر امور هستند تا خدمت رسانی شتاب گیرد. 

وی افزود: با همه سختی‌هایی که از سوی دشمنان ایجاد شده خوشبختانه دولت در مسیر خدمت رسانی جدی است. 

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی این مجلس را مجلس انقلابی دانسته و اگر کسی می خواهد در مورد آن صحبت کند باید مراقب جایگاه مجلس باشد که به آن آسیب نزند. 

وی یادآورشد: اولویت مجلس توجه به امور اقتصادی و ایجاد امید در جامعه و خدمت رسانی صادقانه است و این هدف مهم فقط با اتحاد و همدلی و کمک همدیگر محقق می‌شود. 

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس افزود: قالیباف تمام رهنمودهای رهبری را به قانون تبدیل کردند و در زمینه عدالت محوری هم  با هدایت رئیس مجلس طرح هایی در قالب قرارداد معین اجرایی شد. 

وی تصریح کرد: موضوع جوانی جمعیت از دغدغه‌های ریاست مجلس بود و برای افزایش جمعیت جوان کشور اقدامات مهمی صورت گرفته است. 

عباسپور اظهار داشت: یکپارچه سازی داده‌ها و شکستن انحصار در برخی عرصه‌ها مانند کانون وکلا و سردفتران و رشته‌های پزشکی با قانون تسهیل فضای کسب و کار، اصلاح قوانین بانکی و رتبه بندی معلمان و ترمیم حقوق و پرداخت حجم زیادی از مطالبات سازمان تامین اجتماعی در این مجلس عملیاتی و اجرایی شد که نشان می دهد مجلس در ریل اصلی خود قرار گرفته است. 

وی با اشاره به برخی مشکلات شهرستان بویین زهرا گفت: سد بالاخانه آب شرب جنوب استان را تامین می کند اما اعتبارات آن تعریف نشده و تنها دانشگاه دولتی ما ردیف اعتباری ندارد که انتظار مساعدت داریم. 

عباسپور بیان کرد: سد نهب با ۹۰ میلیون مترمکعب باید بسرعت تکمیل شود و برای اتصال ریلی کریدور شمال به جنوب نیازمند تخصیص اعتبارات مناسب هستیم تا این طرح‌ها تکمیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز