خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبر داد؛

آزاد راه‌های قزوین با ترافیک نیمه سنگین روبرو است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۱۸۷

رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین در بخش شمالی آزادراه های قزوین-کرج و قزوین-گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اعلام این خبر گفت: با توجه به تعطیلی بین هفته و نزدیکی آن به جمعه، از روز گذشته شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین در بخش هایی از کریدور آزادراهی استان بودیم که با توجه به استقرار تیم های گشتی و همکاری خوب رانندگان در رعایت و احترام گذاشتن به قوانین رانندگی، حادثه منجر به فوتی خوشبختانه گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: به رانندگان توصیه می کنیم تا از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کرده و جاده را نیز بخشی از سفر خود بدانند و به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی، ضمن توقف خودرو، دقایقی را به استراحت و تفریح بپردازند.

این مسئول انتظامی با تاکید به رانندگان مبنی بر عدم توقف در حاشیه راه، یادآور شد: متاسفانه گاهی اوقات مشاهده می شود که مسافران بدون توجه به خطرات پیش رو، اقدام به اتراق کردن در حاشیه راه می‌کنند که این مسئله می‌تواند با بروز نقص فنی برای یک خودرو عبوری، حوادث ناگواری را رقم بزند.

سرهنگ ذاکری منش ادامه داد: این در حالی است که همواره به رانندگان توصیه می شود تا هنگام رانندگی، ضمن حرکت در مسیرهای تعیین شده و رعایت فاصله طولی، از صحبت کردن با تلفن همراه یا سرنشینان خودرو خودداری کرده و از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی و سرعت و سبقت بی مورد نیز اجتناب ورزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز