خبرگزاری کار ایران

عضو‌ شورای شهر کرج:

تباصر بودجه نباید سبب محدودیت مدیریت شهری شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۹۳۳

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر کرج گفت: تباصر بودجه نباید سبب محدودیت مدیریت شهری شود به شرط آنکه شهردار عملکرد بودجه را مستمر پایش کند.

به گزارش ایلنا از البرز، جواد چپردار در یکصدو هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه بررسی و تایید بودجه از تکالیف نظارتی شوراست ولیکن اجرا یا تحقق آن با شهردار منتخب و مدیریت شهریست، اظهار داشت: نباید با تعدد تباصر برای مدیریت شهری محدودیت ایجاد کنیم به شرط آنکه شهردار عملکرد بودجه یا تحقق آن را به طور مستمر پایش کند.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار اذعان کرد: آقای شهردار علت طرح برخی از تباصر و اهمیت دادن به آن به جهت نبودن پایش و عدم رعایت سهوی یا عمدی در تباصر بودجه از سوی برخی از مدیران در سال گذشته بوده است. 

چپردار تصریح کرد: این ترک رعایت به هر سبب موجبات ترک فعل مدیران است که باید برای «یک بار» هم که شده با مدیران ناکارآمد یا متخلف برخورد شود تا درس عبرت برای دیگران و صیانت از بیت المال در اختیار مدیریت شهری باشد.

وی بیان کرد: آقایان رئیس و شهردار، ما به جهت تسهیل در مدیریت شهری ملزم به اصلاح،ترمیم یا حذف و اضافه برخی از تباصر هستیم ولیکن در مشارکت با سایر دستگاه های استان الزام به رعایت برنامه،سیاست و تباصر شورای اسلامی شهر هستیم.

چپردار خاطرنشان کرد: برنامه سهم مشترک در لوایح و صرف ردیف های بودجه به ویژه در امور فرهنگی و اجتماعی که از سوی کمیسیون های شورا تبیین گردیده در راستای صیانت از اختیارات مدیریت شهری است لذا شهردار و مدیران باید آن را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز