خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی،

حجت‌الله مرادی سرپرست اداره کل منابع طبیعی فارس شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۹۰۴

حجت‌الله مرادی به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس منصوب شد.

به گزارش ایلنا، طی مراسمی معاون وزیر جهاد کشاورزی با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان حکم انتصاب سرپرست اداره کل منابع طبیعی فارس را به حجت‌الله مرادی اعطا کرد.

عباسعلی نوبخت در این مراسم گفت: منابع طبیعی به خاطر شرایط اقلیمی کشور از وضعیت نامناسبی برخوردار است و ما وظیفه داریم به بهترین وجه برای احیا و حفاظت از این سرمایه ارزشمند الهی تلاش کنیم.

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه فرصت خدمت در عرصه منابع طبیعی بسیار کوتاه است و ما دیگر وقت آزمون و خطا نداریم، خاطرنشان کرد: تغییر مدیریت در منابع طبیعی تنها در راستای ارتقای منابع طبیعی و استفاده از ظرفیت و توانمندی های بالای افراد انجام می شود.

نوبخت در این سفر دو روزه از نهالستان های منابع طبیعی در شهرستان‌های ممسنی، داراب، خنج، لار، لامرد، مهر، کازرون، فراشبند، فیروزآباد، کوهمره سرخی و آب‌باریک شیراز بازدید کرد.

وی هدف اصلی این سفر را شناخت کمبودها و آشنایی با مشکلات و همچنین رصد دقیق روند تولید نهال و ایجاد راهکارهای مناسب جهت برون رفت از برخی مشکلات موجود برشمرد و با اشاره به اهمیت اجرای این طرح بزرگ و ملی در کشور گفت: حفظ و توسعه پوشش گیاهی و رویشگاه‌های جنگلی و مرتعی از مهمترین طرح های اولویت دار سازمان است که این مسئله نیازمند اقدامات گسترده و همکاری وهمیاری تمام دستگاه اجرایی و البته مردم عزیز دراین زمینه است.

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با اشاره به غنا و گستردگی صنایع و معادن در استان فارس افزود: باید از امکانات و ظرفیت‌های این بخش ها استفاده کنیم چرا که این صنایع می‌توانند در تولید و کاشت نهال جنگلی به این طرح کمک قابل توجهی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز