خبرگزاری کار ایران

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد؛

ضرورت توسعه روابط تجاری اتاق اصفهان با تشکل موسیاد ترکیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۶۴۲

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان بیان اینکه اتاق‌های بازرگانی در هیچ کشور دنیا شامل تحریم نمی‌شوند، بر توسعه روابط اصفهان و استانبول تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مژگان ایزدی در نشست بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری اصفهان و ترکیه با ابراز امیدواری درباره گسترش روابط تجاری و همکاری‌ها دوجانبه میان اصفهان و اعضای تشکل موسیاد ترکیه اظهار داشت: قیمت انرژی و همچنین هزینه نیروی انسانی در ایران کمتر از ترکیه است و ما از فعالان اقتصادی ترکیه برای سرمایه‌گذاری در ایران و اصفهان دعوت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اتاق‌های بازرگانی در هیچ کشور دنیا شامل تحریم نمی‌شوند، بر توسعه روابط اصفهان و استانبول تأکید کرد.

سید وحید دزفولی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان نیز با ابراز امیدواری از اینکه همدلی فعالان اقتصادی موجب شود ملت‌های ایران و ترکیه روز به روز به یکدیگر نزدیک‌تر شوند، تصریح کرد: دولت‌ها باید به این همدلی احترام بگذارند و امیدوارم این همدلی به همکاری‌های دوجانبه و گسترش روابط اقتصادی و تجاری دو کشور منجر شود.

همچنین محمدرضا گل احمد، عضو هیات نمایندگان پارلمان بخش خصوصی اصفهان با اشاره به پیشتازی اصفهان در صنعت نساجی گفت: امیدوارم این نشست سرآغاز حضور پررنگ‌تر فعالان اقتصادی ترکیه در نمایشگاه‌های تجاری اصفهان باشد.

وی اضافه کرد: تنوع تولیدات در استان اصفهان بسیار زیاد است و پیشنهاد می‌کنم کمیسیون‌های متناظر میان اتاق‌های دو کشور با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و زمینه حضور فعالان اقتصادی در نمایشگاه‌ها و سمینارهای مشترک را فراهم کنند.

پیشنهاد راه‌اندازی نمایندگی انجمن موسیاد ترکیه در اصفهان

خلیل مرت، عضو هیات موسس انجمن موسیاد ترکیه نیز ضمن اشاره به نقاط اشتراک میان دو کشور ایران و ترکیه گفت: انجمن صنعت‌گران و بازرگانان مستقل ترکیه (موسیاد) بزرگ‌ترین تشکل اقتصادی ترکیه است و آمادگی داریم به برقراری هرگونه روابط تجاری میان اصفهان و ترکیه کمک کنیم.

وی ادامه داد: موسیاد در 81 شهر ترکیه و 90 نقطه دنیا 174 شعبه و نمایندگی دارد و تمایل داریم نمایندگی این انجمن در اصفهان را نیز راه‌اندازی کنیم.

مرت با بیان اینکه تجار و بازرگانان قهرمانان واقعی هر کشور هستند، افزود: نظرات فعالان اقتصادی باید در قانون‌گذاری در هر کشور در نظر گرفته شود، چون تولید، تجارت و تأمین مالی سه عنصر تأثیرگذار در قدرت هر کشور است.

عضو هیات موسس انجمن موسیاد ترکیه با اشاره به برگزاری نشست با فعالان اقتصادی ایران در گذشته ادامه داد: متأسفانه تمام بحث‌های مطرح‌شده پس از این جلسات به فراموشی سپرده شده و امیدوارم نشست اصفهان به نتایج مطلوبی منجر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز