خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خبر داد؛

هزینه ۲۰ درصدی اعتبارات سفر رئیس جمهور در بخش کشاورزی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۴۴۵

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: ۲۰ درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور به میزان بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در بخش کشاورزی هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید وکیلی با اعلام این خبر گفت: پس از بخش حمل و نقل با ۲۱.۸۷ درصد، کشاورزی بیشترین سهم از اعتبارات تعیین شده سفر رئیس جمهور به قزوین را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین با اشاره به جایگاه والای کشاورزی در اسناد چشم انداز و آمایش ملی و استانی، گفت: بخش کشاورزی از اهمیت بالایی برای دولت برخوردار است و با توجه به ضرورت حفظ و ارتقای امنیت غذایی جامعه دولت می‌کوشد تا با تخصیص اعتبارات لازم در کنار توسعه سرمایه گذاری در این بخش، اهداف تعیین شده در این حوزه را به سرانجام برساند.

وکیلی اظهار کرد: اعتبارات سفر رئیس جمهور در بخش کشاورزی بر احیا و تقویت دشت حاصلخیز قزوین تمرکز دارد که از دغدغه های مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس جمهور است.

این مسئول افزود: اختصاص ۳۱۷ میلیارد تومان برای تکمیل و توسعه آبیاری نوین، اختصاص ۶۸۳ میلیارد تومان برای تکمیل مطالعه نظام های بهره برداری و طراحی و اجرای کانال های آبیاری فرعی و احداث کانال های درجه سه و چهار و اختصاص ۹۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت های شهرک گلخانه ای نودهک در کنار اختصا ۱۳۰ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان داری از جمله مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به قزوین در بخش کشاورزی به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور درنظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین افزود: هشت درصد سهم تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به قزوین نیز تاکنون به کشاورزی اختصاص داشته است.

وکیلی گفت: سفر رئیس جمهور به استان قزوین دارای ۱۹۷ مصوبه بود که ۱۴۱ مورد از این مصوبات دارای اعتبار بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین شد: ۳۹ مصوبه نیز از جنس اقدامی بود که اعطای مجوزها از جمله آنهاست و همچنین ۱۷ مصوبه نیز مشترک به معنای اعتباری و اقدامی بود.

سفر رئیس جمهور به استان قزوین اردیبهشت ماه سال گذشته انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز