خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان ارشد آموزش و پرورش فارس؛

اردوی بزرگ دانش آموزان عشایر در دشت ارژن برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۴۲۷

به همت اداره آموزش و پرورش عشایر استان فارس، اردوی بزرگ آموزشی و پرورشی دانش آموزان عشایر در دشت ارژن برگزار شد.

به گزارش ایلنا،  رئیس آموزش و پرورش عشایر استان فارس به عنوان متولی این برنامه در حاشیه این اردوی بزرگ در سخنانی اظهار داشت: در راستای تحقق ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین؛ اردوی بزرگ آموزشی و پرورشی دانش آموزان عشایر فارس در دشت ارژن شیراز برگزار شد.

رضازاده  چگینی اهداف و برنامه های این اردو را افزایش توانایی های علمی، آموزشی، تربیتی و فرهنگی، ایجاد روحیه شور و نشاط و مشارکت جمعی و گروهی،کمک به فرآیند اجتماعی شدن و افزایش آگاهی‌های عمومی، ارتقاء مهارت ها و شکوفایی استعداد ها، تجلیل از دانش آموزان نمونه عشایری،تجلیل از معلمان نمونه عشایری، تجلیل از راهبران و مدیران مجتمع‌های آموزشی و تربیتی، تجلیل از نیروهای خدماتی و... برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: قریب به ۲۰۰ دانش آموز منتخب از اردوهای قبلی در این اردو حضور داشتند که در این مراسم از همه آنان تقدیربه عمل آمد.

وی افزود: همچنین از همکاران منتخب نیز که به مناسبت هفته معلم فعالیت های درخور توجهی داشتند، تقدیر به عمل آمد.

رضازاده  چگینی اظهار داشت: یکی از نقاط ماندگار تعلیم و تربیت عشایری برگزاری اردوهای آموزشی و تربیتی است که در ساختار این نهاد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

رئیس آموزش و پرورش عشایر استان فارس تصریح کرد: امروز در کشور 12هزار دانش آموز عشایری در حال تحصیل هستند که ما به عنوان خدمتگذار آنها به این عزیزان خدمات ارائه می دهیم.

رضازاده چگینی افزود: ما معتقدیم که کار معلمان عشایری یک کار جهادی است و از این طریق به دنبال آن هستیم که استعداد دانش آموزان را در عرصه های مختلف شناسایی کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: کار ما شناسایی این استعدادها و جهت دهی به آن است تا زمینه را برای رشد و پیشرفت دانش آموزان عشایر فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: هدف ما از برگزاری برنامه‌های مختلف در آموزش و پرورش عشایر، تسهیل فرایند یادگیری در دانش آموزان است که امیدواریم در این راه شاهد توفیق روزافزون از جانب پروردگار عالم باشیم.

رضازاده چگینی در پایان با تشکر از همه همکارانی که در برگزاری این اردو کمک کردند، افزود: دست همه همکاران و معلمان را می بوسم و برای همه آنها آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز