خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

باید ژنتیک قهرمانی را در قزوین حفظ کنیم/ ضرورت تسهیل ازدواج قهرمانان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۳۸۹

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: قزوینی که ژن و ژنتیک‌اش قهرمانی است، حیف است که خانواده‌های قهرمان این جمع و ورزشکاران‌مان نتوانند ازدواج کنند و فرزندآوری داشته باشند، ما باید ژنتیک قهرمانی را حفظ و از جوانان حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه محمدبیگی در سومین آیین تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی استان که عصر امروز در سالن اجتماعات علوم پزشکی برگزار شد، گفت: در کمیسیون فرهنگی مجلس که از قهرمانان بین المللی تجلیل شد افرادی از قزوین حضور داشتند و در رشته‌های مختلف در رده‌های قهرمانی و مربی‌گری از استان نماینده داریم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: در دیداری که ۱۸ اردیبهشت با وزیر ورزش و جوانان داشتیم از او برای سفر به استان دعوت شد تا بتوانیم تجهیزات و امکاناتی را برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری داشته باشیم.

وی بیان کرد: پیگیری بیمه و به کارگیری ورزشکاران در مشاغل مناسب هم در کمیسیون فرهنگی مجلس پیگیری می‌شود و همه در دولت و مجلس دنبال حمایت از قهرمانان هستند و طرح تشکیل صندوق حمایت از قهرمان پیشنهاد شده تا با آن از ورزشکاران حمایت شود.

این مسئول ادامه داد: در جلسات با معاونت اقتصادی استانداری بارها متذکر شده‌ایم که از ظرفیت واحدهای صنعتی در قالب مسئولیت اجتماعی از ورزش حمایت شود، البته کارهای خوبی در این زمینه شده که کم است، اقداماتی شده که لازم بوده ولی کافی نیست.

وی عنوان کرد: امروز روز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت توسط رهبری است است، بعد از ۹ سال ما در پنجره جمعیتی متاسفانه شاهد رشد ۰.۵۷ درصدی جمعیت در قزوین هستیم و رکورد کاهش جمعیت را در استان شکستیم و به به سمت ابرچاله جمعیتی در حرکت هستیم.

 نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس تاکید کرد: ما پیگیر زیرساخت‌های اساسی حوزه جوانان هم هستیم، دستگاه ورزش و جوانان فقط برای ورزش نیست و باید در عرصه جوانان هم بیاید و کار انجام دهد، ۱۱ میلیون دختر و پسر جوان در سن ازدواج داریم که نیازمند یاری ما هستند امیدواریم با اجرای قانون جوانی جمعیت از آن‌ها حمایت کنیم.

در این مراسم که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با همکاری شورای شهر برگزار شده بود از حدود ۹۰ ورزشکار قهرمان استان تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز