خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه ساخت کتابخانه عمومی درجه یک کوهدشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۱۵۹

فرماندار کوهدشت از پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه ساخت کتابخانه عمومی درجه یک این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد مرادی در حاشیه جلسه کتابخانه‌های عمومی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر دو واژه دانش و پژوهش تاکیدات ویژه داشته‌اند، اظهار کرد: درون مایه و هسته اصلی دانش و پژوهش، مطالعه بوده و رعایت این نکته، زمینه پیشرفت را فراهم خواهد ساخت.

وی با بیان اینکه تفکر نیز از طریق مطالعه ایجاد شده و مطالعه منابع مکتوب در این حوزه بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: ترویج فرهنگ مطالعه مفید نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و ایجاد بسترهای لازم بوده و باید یقین داشته باشیم، آسیب‌های اجتماعی و حتی مشکلات اقتصادی با ترویج کتاب و کتابخوانی رابطه معکوس دارد.

فرماندار کوهدشت گفت: مطالعه از اولین شروط و لازمه آغاز هر کاری بوده و باید در همه ابعاد زندگی مد نظر باشد.

مرادی به توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهدشت اشاره کرد و افزود: پروژه ساخت کتابخانه عمومی درجه یک شهر کوهدشت با پیشرفتی در حدود ۴۵ درصد و همچنین پروژه ساخت کتابخانه شهر گراب با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرستان بوده و در حال حاضر این دو پروژه فعال بوده و تسریع در تکمیل آن‌ها با جدیت دنبال خواهد شد.

وی در ادامه برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را بسیار ارزشمند برشمرد و تصریح کرد: این جشنواره از جهات مختلف از جمله مزین بودن به نام مبارک حضرت امام رضا (ع)، اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه معصومین(ع) و ترویج بیش از پیش فرهنگ مطالعه بسیار حایز اهمیت بوده و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید نهایت همکاری را با مجموعه کتابخانه‌های عمومی داشته باشند.

فرماندار کوهدشت بیان کرد: آمایش سرزمینی کتابخانه‌های عمومی در سطح شهرستان بر اساس جمعیت، پیگیری لازم به منظور تکمیل پروژه‌های کتابخانه‌ای نیمه‌تمام شهرستان و مشارکت در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز